Jump to content
Annons

Om nån vill göra nåt med den här inspelningen, välkommen


ewroL

Recommended Posts

Annons

Gärna! Vad skall jag använda som referens vid minns, vad har du tänkt dig för "sound" så att säga ? :-)

Gärna! Vad skall jag använda som referens vid minns, vad har du tänkt dig för "sound" så att säga ? :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nee tyvärr :/ Det är kruxet med inspelningen... har inte det sparat så... Försök lägga på instrument ändå snälla. Kanske några synthar i svalans hödjer..

Ska se vad jag kan komma på. Komma behöva lite tid tills jag e nöjd, vill ha ganska mot kropp/djupet i den men med en hel del luft så låten andas ☺

Tror att dubblering av sången och ändra den lite som ett stöd och ge den lite "mystik". Det är min tanke i skrivande stund.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aaah. .låter spännande

Har kommit en liten bit, ändrat så sången inte ligger så vasst samt mjuka till instrumenten.

En basslinga har lagts på av mig, men gitarren som jag experimenterade med tar jag nog bort, måste sitta ett tag å lyssna vad låten "behöver" ☺

Link to comment
Dela på andra sajter

Halloj där =)

Har latjat lite med låten, den e lite svår att göra ngt med som jag tycker den förtjänar.. det lilla jag gjorde tyckte jag passade in, men är inte nöjd med vad jag gjort. Så jag lämnar det som det är och låter någon annan göra ett bättre jobb, för jag vill inte förstöra en låt som i grunden är bra men finner det svårt att få en feeling/cresendo typ av känsla i låten då den är rätt likartad rätt igenom... men tycker att låten till en början har en bra start för ett intro som kan varieras i många former med följd av varm/nära/torr/stark sång ändå =)

Peace out and fridens liljor på dig =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...