Jump to content
Annons

Någon tjej som vill ha en ny tjejkompis i Göteborg?


woodenheart (oregistrerad)

Recommended Posts

woodenheart (oregistrerad)

Hej!

Jag skulle vilja hitta en ny tjejkompis.

Känns ensamt ibland, som att man är född i fel tid haha.

Jag skulle gärna umgås med någon som är stark, som vågar säga vad hon tycker och som inte tar någon skit.

För sådan är jag.

Det är svårt att hitta någon som inte hysteriskt super varje helg eller drunknar i killdrama varje gång man ses.

Jag vill laga middag, fika, mysa och prata i timmar om riktiga saker, ingen ytlig vänskap.

Trött på folk som vill höras men som inte har något vettigt att säga.

Är du som jag?

skriv!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tyvärr tror jag du befinner dig på fel forum eftersom det mest finns män här. Förstår din önskan dock. Känns som att de flesta människor vill ha det hysteriskt. Personligen har jag aldrig klarat av att ha ett vänskapsförhållande med någon krävande person..

Hoppas du hittar vad du söker dock 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

woodenheart (oregistrerad)

haha det måste väl finnas någon tjej därute som är som jag! För att hitta henne så postar jag i detta forumet:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns säkert tjejer här också, både sådana som undviker posta pga att karlarna blir som tooookiga när det kommer kvinnfolk ( 😏 ) och sådana som tagit könsneutrala nicks eller helt enkelt spelar man av samma skäl. Förutsätter att trådskaparen säkert fått flera PM redan och bland alla friarbrev finns det kanske nån tjej från gbg. Jag hoppas det iallafall, för det verkar angeläget.

Mitt förslag är att bli politiskt aktiv, där pratar man nog om riktiga saker har jag fått för mig. Eller bo i ett kollektiv. Eller båda, fast då finns risken att man blir klassad som kommunist av någon märklig anledning. Kanske får räcka med att gå med i lämpligt parti som inte alls behöver hylla stalin eller hitler eller nån annan av alla maktgalna män. De kanske kan hylla gudrun eller nån. Där finns det många kvinnor som nog skulle passa in på kravspecen du skrev.

Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...