freddie Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 (edited) Jag köpte en ett-års-prenumeration på Studio (tidningen) redan innan första numret sett dagsljuset. Det var en intressant deal på ett kommande magasin som talade direkt till lilla mej. Efter tre-fyra månader kom första numret, vilket var magiskt! Jag läste det där första numret säkert 120 gånger från första till sista ord. Året var 2003. Jag fortsatte att prenumerera år efter år eftersom jag verkligen älskade tidningen. Med åren tröttnade jag på upprepningarna och sade till slut upp prenumerationen runt 2009. Sedan dess har jag aktivt följt forumet men kärlek för "Studio". Dock är det nu stendött och inte längre värt att syna/delta. Hej då och tack för 2003-2008. Det var fem bra år. Edited August 11, 2014 by freddie Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachime Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Haj freddie! Tack för den här tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts