brojd Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 (redigerat) Old news, men det kom nyligen till min kännedom. Vi låg tydligen på aftonbladets "hårdrocksförsäljningslista"... Plats 16, inte mycket att skryta med, men lite kul att vi tog oss högre än John Norum. 😛 Sedan fick bolaget slut på skivor och vi åkte ur snabbare än scatman john hann säga "kalaspuffar" 😄 Länk till listan Redigerat 6 april 2005 av brojd
android Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Grattis! Ni ligger ju dessutom före Mötely Crüe, Linkin Park och Guns'n Roses just nu...
Egghuvud Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Rock`n roll för fan! Kul att höra att det finns ett musikliv utanför Sprittney Bears nya tuttvideo och Ozzys tvålopera-ripoffs.
wonderboy Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Har Ni spelat in någon tuttvideo, Brojd? Hursomhelst, grattis och jag är inte ett dugg avundssjuk. Nej, jag vill bara sitta här och löjla mig med min lilla M-box och spela in taskiga c-versioner av något någon annan redan har gjort och som ingen, inte ens jag, vill lyssna på! Lät det bittert nog för Er?! J-a Brojd!
jonasekman Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Inget att skryta om egentligen Vaddå....klart du ska skryta Grattis!!
Ken Kängström Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Grattis som attan Jocke. Kul att se när ni kommer framåt. Håller tummarna för er 😛
brojd Postat 6 april 2005 Trådstartare Postat 6 april 2005 Har Ni spelat in någon tuttvideo, Brojd? Hursomhelst, grattis och jag är inte ett dugg avundssjuk. Nej, jag vill bara sitta här och löjla mig med min lilla M-box och spela in taskiga c-versioner av något någon annan redan har gjort och som ingen, inte ens jag, vill lyssna på! Lät det bittert nog för Er?! J-a Brojd! 😉 Tyvärr har vi inte fått spela in någon tuttvideo... (kanske kan göra en egen med den digra porrsamlingen jag har i min ägo) 😛
lavrell Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Fan va najs! Skönt att hårdrocken kommer i fokus såhär tiders 😱 grattis gubbs! 😱
illvaesen Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Supernice! ..coolt att det går bra för nån rackare nånstans i alla fall
Lundin Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 😆 det har du aldrig sagt att du ligger på nån hårdrockslista Sabaton? Sent ska trollen vakna.. Grattis för böfvelen.. ni har ju ett par tungviktare under er..så visst fajjn är det bra jobbat. Ni får väl köpa in en sederomm o bränna själva om skivorna tar slut i boutiquen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.