Jump to content
Annons

Textförfattare sökes


Signert

Recommended Posts

Jag letar efter någon som kan skriva poptexter på svenska. Jag skriver i vanliga fall mina egna texter, men nu är det bara kört med en låt. Det har tamejtusan gått troll i det. 😉

Eftersom jag tycker att låten rent musikaliskt är en riktig hit, så vill jag inte att det skall falla på detta.

Om du är intresserad, hör av dig med exempel på vad du har skrivit tidigare, så skickar jag en låtskiss tillbaka. Lyssna på min senaste (halvfärdiga) demo här, eller förra årets demo här, för att höra om detta är något för dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Jag letar efter någon som kan skriva poptexter på svenska. Jag skriver i vanliga fall mina egna texter, men nu är det bara kört med en låt. Det har tamejtusan gått troll i det. 😉

Eftersom jag tycker att låten rent musikaliskt är en riktig hit, så vill jag inte att det skall falla på detta.

Om du är intresserad, hör av dig med exempel på vad du har skrivit tidigare, så skickar jag en låtskiss tillbaka. Lyssna på min senaste (halvfärdiga) demo här, eller förra årets demo här, för att höra om detta är något för dig.

Låter kul.

Jag skriver gärna, vad är det för deal?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
96516 (oregistrerad)
Jag letar efter någon som kan skriva poptexter på svenska. Jag skriver i vanliga fall mina egna texter, men nu är det bara kört med en låt. Det har tamejtusan gått troll i det. 😄

Eftersom jag tycker att låten rent musikaliskt är en riktig hit, så vill jag inte att det skall falla på detta.

Om du är intresserad, hör av dig med exempel på vad du har skrivit tidigare, så skickar jag en låtskiss tillbaka. Lyssna på min senaste (halvfärdiga) demo här, eller förra årets demo här, för att höra om detta är något för dig.

hej jag skriver olika soters musik på svenska några på eng men nästan ingen har läst dom bara mina närmaste vänner 😄 men jag skulle kunna hjälpa dej med det

/bea 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Felix (oregistrerad)

Det var ju ett tag sedan tråden startades och du har säkert hittat någon annan. Alla fall, jag är intresserad. Har skrivit ett fåtal låttexter men skriver mycket dikter. Smak prov på dikter hittar du här: http://vegoj.blogspot.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett stort TACK till er som svarat. 😠

Pga ett plötsligt projekt med musik till en ev. kommande film har jag lagt ner allt arbete med mina "egna" poplåtar för tillfället. När jag är klar med detta så återkommer jag. Även om det inte blir ett samarbete med just denna låt, så finns det ju inget som hindrar framtida projekt - om tycke uppstår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...