Neosus Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 (redigerat) Jag behöver då inte spöa ut mig! 😑 Inte spöa! Spöka ska det stå... 😱 Redigerat 31 oktober 2014 av Neosus
Zakyath Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 Har blivit hållen helt ur loopen inför planerandet för ikväll, och så hör mina tafatta vänner av sig för en halvtimme sen å säger att de inte fått ihop nåt >🙁 lyckades som tur är styra ihop lokal och folk på bara en kvart, men jag blir så förbannad >🙁 Det där skulle vara arga, inte ledsna smileys
slejnard Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 Skaffade instagram å slejnard var upptaget 😑 mysko 😳 Heter slejnardone där PT 😆
slejnard Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 Hej slejnar done. Så läste sambon åxå 😄 jag heter grahnsmusik Ska leta då... Fidden då? 😕
Neosus Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 ...men använder aldrig instagram fast man kan ju börja använda den när man är ute på musikaliska äventyr eller nått! Såatteh! ☺️
slejnard Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 Ok kommer nig inte heller va så frekvent där Nog
slejnard Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 Gratte åkte ut. Hon är ju typ bäst i juicy idol 2014
Fidden Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 Har inte instagram. Tittar inte på idol. Ni är för unga och hippa för mig. :L
Micke H Postat 1 november 2014 Postat 1 november 2014 Blev rätt trevligt igår. Blev bjuden av en polares polare på fest typ. Jag hade frågat om jag fick ta med mig min flickvän och två polare som inte hade nånstans att vara typ. Min flickvän skulle upp megatidigt för att ta flyg och mina polare ville såklart att jag skulle vara där när dom kom åtminstone eftersom dom inte kände någon. Men när dom (som vanligt) blev sena så blev det lite strul när min flickvän ville hem och dom inte hörde av sig...men det löste sig till sist. Blev bara lite irriterad på att mina vänner prompt insisterade på att få följa med och sen drog ut på det och sen inte kom alls. 😑 Hade jag vetat det hade jag hellre skippat fest och varit hemma, var sjukt trött efter veckan. tl;dr version: sedvanligt fyllestrul men ändå rätt trevligt. xD
slejnard Postat 1 november 2014 Postat 1 november 2014 He snög 😑 Lite så mkt bättre på det å sen film. Vi hyrde pompei. Men vahettere tant strul e inte så bra i så mkt bättre. Svårpop!
Recommended Posts