Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Fanns en annan som var direkt ond dock...
Kan det månne vara han som pikade Gote för att han inte sett filmen Crash?
Annons
Postat

Jag vill alls inte men nu är det bra nära att jag skriker rakt ut i smärta.

Jag kan inte hitta snusdosan... jag brukar liksom aldrig tappa bort prylar men min snusdosa verkar typ ha upphört att existera.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag kan inte hitta snusdosan... jag brukar liksom aldrig tappa bort prylar men min snusdosa verkar typ ha upphört att existera.

Kollat under överläppen? ☺️
Postat

Kan det månne vara han som pikade Gote för att han inte sett filmen Crash?

Nja, jag tänkte på den där jönsen som gjorde om film-postern.
Postat

Jag gömde den!

Postat

Det där är illa på riktigt! 😮

När jag är på sista stocken i frysen börjar jag planera för nästa beställning på snus2.

Köpte billigt lössnus nyss i en burk. Smakade typ ettan. 200kr för 400g. Ett kap!!!

Postat

Får man inte typ bruna tänder och tandlossning av snus?

Postat

Nja, jag tänkte på den där jönsen som gjorde om film-postern.

Han ja. Riktigt obehaglig filur, men han skyllde allt på DoL.
k9 (oregistrerad)
Postat

Han ja. Riktigt obehaglig filur, men han skyllde allt på DoL.

Men nu blir man ju nyfiken påriktigt... 😕😆
Postat

Det där är illa på riktigt! 😮

När jag är på sista stocken i frysen börjar jag planera för nästa beställning på snus2.

Köpte billigt lössnus nyss i en burk. Smakade typ ettan. 200kr för 400g. Ett kap!!!

Jag har en halv rulle i kylen men det hör liksom inte till saken. Jag var iofs bra nära på att ge upp den där dosan och hämta ny bara för en prilla men så fann jag den tillslut.

Jag har ett plåtlock på dosan som jag har haft sen jag gick i högstadiet. Locket i sig är inget speciellt, varken utseendemässigt eller vad gäller affektion men vanan hur det känns med det locket på dosan är starkt betingat (kanske iofs skulle gå kalla affektion) vid det här laget, så där dryga 20 år senare. Det blir liksom naket utan locket och känns fel. xD

Heh, lite kul att jag nu sitter här med en snus under läppen men ser inte dosjäveln, seriöst var hamnade den nu då?

Postat

Jobbigt att han spelar trummor bättre utan trummor, än jag spelar med trummor... 😱😊😆

Han tappade bort mig redan vid att göra bastrumman genom att lyfta benet istället för att trycka ner foten.

Postat

Får man inte typ bruna tänder och tandlossning av snus?

Inte om man slarvar bort dosan. Btw så får snusare generellt väldigt lite hål i tänderna och sånna besvär... Att hela tandraden kan falla ned i käften är en annan femma och lär inte hända ikväll. xD

Tandfärg är rätt individuellt också. En del föds med väldigt vita tänder som håller sig hyfsat vita även om de brukar kaffe, nikotin och typ ger fan i att borsta. Andra kan ha rätt gula gaddar även om de vårdar sin käft och undviker kaffe o sånt.

Engelsmän kan möjligen anses vara ett eget kapitel i hela gaddboken.

Det var länge sen jag lyssnade på Eric Gadd btw. Tycker mig minnas att Studio hade någon artikel om/med honom någon gång och han hade förlorat sin bas.

Postat

jodå bara fint. fortfarande nyfiken på din version av k9s text ☺️ allt bra själv?

Fun fact, k9 mejlade mig för typ 5 minuter sen om samma grej. 😛 Har tentor och grejer på g som tar min tid. Men jag kan slänga ihop en snabbis på telefonen, kommer låta apa dock då jag inte sjunger rent. 😑

Postat

Fun fact, k9 mejlade mig för typ 5 minuter sen om samma grej. 😛 Har tentor och grejer på g som tar min tid. Men jag kan slänga ihop en snabbis på telefonen, kommer låta apa dock då jag inte sjunger rent. 😑

ja det vore kul att få höra lite bara ☺️

Postat

ja det vore kul att få höra lite bara ☺️

Återkommer imorgon om inte föreläsningarna tar kål på mig.

Har jag förresten sagt att jag ska på föreläsning där b.la G:son och Bobby Ljungren föreläser, imorgon? ☺️

Postat
Har jag förresten sagt att jag ska på föreläsning där b.la G:son och Bobby Ljungren föreläser, imorgon? ☺️

Vad pluggar du? ☺️
Postat

Är Saddam borta? Vore väl synd. Vad gör det om nån spårar ur lite nån gång. Alla kan väl må skit, åsså syns det här. Saddam har ju råkat ut för hårda prövningar. Skriver man nåt skit här är det ju ändå bara skrivna ord som försvinner när man surfar till nån annan sida eller stänger av... Det är ju inte som om man har nån verklig granne som kommer in i lägenheten o terroriserar en.

Man måste försöka vara förlåtnde och storsint tycke jag.

O Saddm hade skälltut mig här, inte hade jag bliit gladare v att eta o han blivit portad sen

Trögskiven beg Sny Valio

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.