Zakyath Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Tycker basen är lite hög i relation till baskaggen. Lyssnar dock på mobilen så hör väl inte så mycket av själva basfrekvenserna 😮
Pico Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Jag är lite hög i relation till baskaggen! 😠 Eller jag menar... 😄😆
D Vibe Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Jorå, är hyfsat bekant med demos... eller var, snarare. Fett btw! Om minnet inte sviker mig så har jag postat demo-länkar här förr... något Vic 20-demo åtminstone nån gång. Demot jag tänker på precis i detta nu är iaf något av en all-time favoite. (Robotic Libreation, dårå om någon skulle undra). Just fan! Har något minne av det! 🙂 Demos och demoscenen var en stor del av mitt liv en gång i tiden 🙂
Neosus Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Min kagge är för stor i relation till resten av kroppen! 😳😱😊
Pico Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Min kagge är för stor i relation till resten av kroppen! 😳😱😊 Potentiellt kan väl i princip allt vara för stort i relation till resten av kroppen förutom hjärnan (inte huvudet då, bara hjärnan) och kuken, för en man? Mina tankar känns aningen för stora just nu... så uhm, nu blire något avsnitt av Two Pints of Lager and a Packet of Crisps. Eller lite Simpsons... Gnatt, era chazwazzers! xD
SadamJR Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Vart så att vi åxå ser Chicago 😑 Kan bli lite sådär när skådisar ska sjunga.
slejnard Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Japp vi gav upp det och ska se borgias på datorn istället. 😑
SadamJR Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Jag får väl se på inside man, igen. Hur kan ni se film på datorn om ni inte har bredband?
Zakyath Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 tyckte blue formulerade sig lite lustigt "jag skriver inte låtar för att jag kommer hålla på med elektronisk musik"
SadamJR Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 han som la upp fördelar...-tråden i allmänt Jo jag vet nu. Man får fjäska lite där. Han kan va den nye avicii.
slejnard Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Jag får väl se på inside man, igen. Hur kan ni se film på datorn om ni inte har bredband? Kanske har inflytelserika vänner som förser mig. Kaaaaaaaaaanske 😑 Eller så kanske jag köpt och kollar via datorn. Kaaaaaaaaaaaanske 😑 Eller så har jag kanske sparat på en extern hårddisk. Kaaaaaaaaaaanske 😑
SadamJR Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Kanske har inflytelserika vänner som förser mig. Kaaaaaaaaaanske 😑 Eller så kanske jag köpt och kollar via datorn. Kaaaaaaaaaaaanske 😑 Eller så har jag kanske sparat på en extern hårddisk. Kaaaaaaaaaaanske 😑 Sumprunkare.
slejnard Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 http://www.svt.se/nyheter/varlden/paven-sa-k-ordet-av-misstag 😑☺️
Naymari Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Uppåhoppa! Jag åker bakfull och är inte alls tåg. Jag åker också tåg! Bakfyllan är dock icke-existerande. 😑
SadamJR Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Jag går och lägger mej, nykter. Ni får rapportera utifrån verkligheten.
Naymari Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Jag går och lägger mej, nykter. Ni får rapportera utifrån verkligheten. Jag kan rapportera att det är soligt som attan!
Recommended Posts