Zakyath Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 gjorde nyss intresseanmälan för min första lägenhet.. 😮 får kanske inte den, men börjar bli dags å hitta nåt nu va 😑
k9 (oregistrerad) Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 Andra var risk för amputation, för jag rotade bort allt gräs som fastnat i rotorbladen och som gjorde att det inte gick att snurra igång den. Jätteavancerad lagning xD 😳 Lite som att "laga golvet" när man dammsuger det... 😛
k9 (oregistrerad) Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 Coolast gitarriffet? Kanske. Fått dille på country på senaste tiden. Sä jälla bra. Brad Paisley – Crushin' It Lugn och fin, med en mandolin! Lite häst Jazz som jag äää 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub: https://www.youtube.com/watch?v=oZIHSXpmilw
k9 (oregistrerad) Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 tyckte det där lät ganska illa, jag 😲 refererar till k9s video, inte din länk nay 😆 Jo det lär inte jätte bra men gitarristen kunde varit roligare. Vore kul att höra någon annan, som spelar gitarr lite bättre, använda den. På basen skulle jag kunna se vissa funktioner som jag själv skulle kunna använda.
k9 (oregistrerad) Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 (redigerat) Brad Paisley – Crushin' It var ganska bra. Men jag är lite trött på den typen av musik bara. Min pappa (styvfar) är från Greensboro NC så jag har fått min beskärda del av countryrock. 😛 Hade ett tag bara blue grass och honky tonk i lurarna 😊 Redigerat 30 september 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 Detta var en av mina favorit låtar förut:
Zakyath Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 dags å plocka fram blottar läderrocken ur garderoben kanske 😑 börjar bli kallt ute
k9 (oregistrerad) Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=fw7oi5V51VA Denna med. dags å plocka fram blottar läderrocken ur garderoben kanske 😑 börjar bli kallt ute Redan plockat fram dem. Bägge två. Fast ingen av dem är av läder.
k9 (oregistrerad) Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 Nyvaken mitt i natten igen. Undrar om jag orka hålla mig vaken och spela in något seriöst nu månne? 😏
Fidden Postat 1 oktober 2014 Postat 1 oktober 2014 😳 Lite som att "laga golvet" när man dammsuger det... 😛 Jo men lite så. Fick ett bekymrat sms från gräsklipparansvarige damen en trappa ner att gräsklipparen "gått sönder". Jag kommer naturligtvis hävda att det var nåt med förgasaren.
Neosus Postat 1 oktober 2014 Postat 1 oktober 2014 Jag undrar vad jag ska göra av med min låtidé till festivalen! Känns som att det är tre låtar i en! Tammetusiken! 😠😑
slejnard Postat 1 oktober 2014 Postat 1 oktober 2014 Jag undrar vad jag ska göra av med min låtidé till festivalen! Känns som att det är tre låtar i en! Tammetusiken! 😠😑 De e gott! ☺️
slejnard Postat 1 oktober 2014 Postat 1 oktober 2014 Kaffe på de? 😕 Ne! Varmkorvat å brödat! 😮 Sen ner på byn å köpa ett litet nätt skrivbord åt sonen. 😑 Han ska ha datorn påre! 😑
Guitar Nilsson Postat 1 oktober 2014 Postat 1 oktober 2014 Uj uj uj, vad dåligt med inlägg det är i Storforumet. Det var bättre förr!
slejnard Postat 1 oktober 2014 Postat 1 oktober 2014 Håller med! Håller på att filma av gamla VHSgigs med iPhone 😄 Här Cold Gin när jag gick på Framnäs -94! Jag i den blåa skjortan! 😛
D Vibe Postat 1 oktober 2014 Postat 1 oktober 2014 (redigerat) Håller med! Håller på att filma av gamla VHSgigs med iPhone 😄 Här Cold Gin när jag gick på Framnäs -94! Det finns väl annars paket man kan köpa för att digitalt spela av och restaurera vhs-filmer och andra analoga källor? Redigerat 1 oktober 2014 av D Vibe
Recommended Posts