slejnard Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 😄 Okej. Vilka ljud är svårast att få fram för er som stammar då? Jag stammar inte men är rätt tystlåten utom när jag håller låda!
Zakyath Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 Vill man inte höra vad personen säger från första början är det lite jobbigt med stamning. Är det en trevlig prick är det inget man värderar personen efter.
Micke H Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 😄 Okej. Vilka ljud är svårast att få fram för er som stammar då? För mig är det HELT psykologiskt, för det handlar inte om specifika konsonanter eller så. Istället är det specifika ord, eller när jag pratar med en specifik människa, typ min chef. xD Att svara i telefonen på jobbet och säga företagets namn brukar också vara jobbigt.
Neosus Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 Full (i fan) som jag är så tänker jag sätta på en film! Heda hade! 🙂
slejnard Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 För mig är det HELT psykologiskt, för det handlar inte om specifika konsonanter eller så. Istället är det specifika ord, eller när jag pratar med en specifik människa, typ min chef. xD Att svara i telefonen på jobbet och säga företagets namn brukar också vara jobbigt. Okej!
Neosus Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 The Angriest Man in Brooklyn tänker jag sätta på!
slejnard Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 Full (i fan) som jag är så tänker jag sätta på en film! Heda hade! 🙂 Hade heda! 🙂 Rekommendera bra filmer nu då! The Angriest Man in Brooklyn tänker jag sätta på! Jaha ja. Nån som sett elysium? Undras om den kan va nåt. Sci-fi
Neosus Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 Nån som sett elysium? Undras om den kan va nåt. Sci-fi Jo den såg jag ganska nyligt! Ja tyckt den va rätt så bra! Jåh!
k9 (oregistrerad) Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 Blir en 3,5:a i så fall så det passar i datorn. Sen att jag inte har en lödtång eller fattar vad det är menat att jag ska göra, det tänker jag löser sig 😛 Tog ett tag innan jag fattade vad en folköl hade där att göra... ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 Appsolut! Men vi sträcker fram en hand över gränserna. 😑 Men är ni fortfarande ett gitarristiskt parti? Det är frågan... 😏
Naymari Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 😄 Okej. Vilka ljud är svårast att få fram för er som stammar då? Jag har aldrig tänkt på det faktiskt, och jag har aldrig gått till en logoped för att undersöka saken heller. Ska börja ta lite anteckningar på vilka ord som är svåra, och se om det finns ett samband!
slejnard Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 Okej. Jag har aldrig tänkt på det faktiskt, och jag har aldrig gått till en logoped för att undersöka saken heller. Ska börja ta lite anteckningar på vilka ord som är svåra, och se om det finns ett samband!
slejnard Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 Men är ni fortfarande ett gitarristiskt parti? Det är frågan... 😏 Självklart. Ultragitarristiskt! 😑 ...med dragning åt extrembanjon.
Neosus Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 MICKE!! Retro spel i mängder NES, SNES, N64 mm
Micke H Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Ska köpa en PS2 RGB-kabel efter jobbet ikväll. Min PS2 ser inte jättebra ut genom upscalern, jag hoppas att en ny kabel ska göra det bättre. 😑
Micke H Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Annars är min PS2 den av mina konsoler som tjänar minst på en upscaler - den ser redan jäkligt bra ut genom HD-TVn. Det vore bara nice att ha ALLT inkopplat i den. xD
Recommended Posts