Desecrated Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Vilka effekter har ni upptäckt i år, vilka har ni gillat mest?
Jon Rinneby Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 (redigerat) God jul: http://pluggar.wordpress.com/ Pluggar jag inte skrivit om som dykt upp under 2013 och jag använder flitigt är: Soundtoys Little Microshift och Radiator, ValhallaDSP Vintage Verb, Uh-e Satin, DMG Equilibrium, Zynapric Unfilter, Slate VBC och Klanghelm SDRR. /Jon Redigerat 24 december 2013 av Yllet
JohnRick Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Zynaptiqs Unveil (reverb remover) får nog sägas vara en smärre höjdare.
laban1 Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Zynaptiqs Unveil (reverb remover) får nog sägas vara en smärre höjdare. Hur är den jämfört med SPL Deverb?
Claes Holmerup Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 iZotope RX3 advanced är ett av flera riktigt lyckade köp för min del. Uppgradering till Breverb2 var också mycket bra. Xenon från PSP Audioware, var också en trevlig bekantskap.
laban1 Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 God jul: http://pluggar.wordpress.com/ Pluggar jag inte skrivit om som dykt upp under 2013 och jag använder flitigt är: Soundtoys Little Microshift och Radiator, ValhallaDSP Vintage Verb, Uh-e Satin, DMG Equilibrium, Zynapric Unfilter, Slate VBC och Klanghelm SDRR. /Jon Klanghelm SDRR - Vad tycker du om denna, går den att jämföra med t ex decapitator?
Die Hard (oregistrerad) Postat 25 december 2013 Postat 25 december 2013 Min hjärna som har lärt sig än mer. Den bästa pluggen av dem alla.
Jon Rinneby Postat 25 december 2013 Postat 25 december 2013 (redigerat) Klanghelm SDRR - Vad tycker du om denna, går den att jämföra med t ex decapitator? Använder SDRR väldigt mycket när jag spelat in rena signaler, speciellt "desk och "tube"- Egentligen inte helt olik Decapitator i sitt upplägg, men jag upplever ändå SDRR som mer flexibel. För att dista sönder ljud tror jag dock fortfarande att Dicapitator är "bättre" - men det var så länge sen jag testade den, så borde egentligen inte uttala mig om detta. Hur som helst är SDRR en fantastisk färgpalett och kan även skita ner ljud (om så önskas) mer än väl. /Jon Redigerat 25 december 2013 av Yllet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.