Jump to content
Annons

Peluso 2247 LE


Minja

Recommended Posts

Hej på er!

Har kollat runt och testat en hel del mickar nu och är bergsäker nu.. finns ingen bättre än Peluso 2247 LE! 🙂 Testade 2247 SE som sägs va lika bra, men jag håller inte med, "skimret" och det där extra fanns inte där som gör LE helt unik! Priset är dock lite i mesta laget..! 🤪

Är det någon här som har funderat på att sälja sin eller känner nå´n som vill? Har ni tips om nå´n bra musiksight med begagnat som kan tänkas sälja så´nt? Har varit på blocket, vend, allaannonser och tradera.

Allt gott!

/Minja

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjo, jag har en Peluso 2247le men som jag tänker behålla 😄 De dyker ju upp i mellanåt på blocket/vend. Inte så ofta men håll utkik. Fick min för 11k och var i princip oanvänd 🙂

Annars sägs ju Peluso P12an vara super bra, och minst lika omtyckt. Den är ju också mkt billigare.

Redigerat av crillemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Oki, då får jag väl bara säga grattis då*L* Testade P12 och 22251 men den ena gjorde rösten mörkare och den andra krispade till diskanten.. så inget för mig..!

Ja, jag håller utkik nästan jämnt just nu 😳 Hoppas fortfarande på att nå´n här är sugen på att sälja... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker nog det är bättre med kanske lite billigare mickar (flera) som låter annorlunda. Nu vet jag inte hur den här micken låter men vissa dyra mickar kan ha en störigt hög upplösning i alla frekvenser så dem låter för stora i mix?? Men om man kan ha både det ena och det andra är det ju skitbra 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...