slejnard Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Parken har utökats till 7 elgitarrer. En för var dag i veckan! 😄 Det blev en Gibson melodymaker.
ironman Postat 7 juli 2013 Postat 7 juli 2013 (redigerat) Har några stycken 😉 Redigerat 25 juli 2013 av ironman
wwilton Postat 7 juli 2013 Postat 7 juli 2013 El: Fender Pawn Shop '72 Squier Strata Epiphone SG Ak: Greg Bennett Dc7a Yamaha C-40 Yamaha GL-1 (Guitalele)
Die Hard (oregistrerad) Postat 7 juli 2013 Postat 7 juli 2013 ESP Horizon NT Stallmicken utbytt mot en SD Invader ESP Viper Emg's som ska bytas mot passiva snart Ibanez S5470F BH Prestige(inget man kommer ihåg i skallen rakt av direkt. Puh! 😛 ) Stallmicken utbytt mot en SD Distortion Schecter Black Jack stallmicken utbytt mot en SD Full Shred
Hellpig Postat 7 juli 2013 Postat 7 juli 2013 Valle, Sadam, Demonproducenten, Die Hard? 😲 Claes? 😆 Jag vet vad jag tänkte när jag skrev det men det säger jag inte! 😄 I övrigt: Gibson Les Paul Standard/DeLuxe 1976 Greco Les Paul Custom Peter Frampton 1978 Ibanez DTT700 'Destroyer' ESP Phoenix II BeerCaster Takamine akke
Die Hard (oregistrerad) Postat 7 juli 2013 Postat 7 juli 2013 God smak. Både ESP och Iba i stallet. 😎
crillemannen Postat 7 juli 2013 Postat 7 juli 2013 (redigerat) Jag spelar knappt längre så jag bryr mig inte speciellt mycket men jag har tänkt på att köpa en gitarr med Evertune stall alternativt installera en i min Jackson som är av god kvalité till studion. Jackson DKMG Dinky Esp LTD , Stålsträngad Cort Redigerat 7 juli 2013 av crillemannen
Drängen Postat 8 juli 2013 Postat 8 juli 2013 El: Gibson Firebird V 2010 Fender Stratocaster road worn 50's Ibanez RGA42 med Seymoure Duncan AHB-3 B/N Ak: Ibanez V70 Sålda: Ibanez MTM2 Gibson Les paul studio Schecter damien 6
Amis Postat 8 juli 2013 Postat 8 juli 2013 Hagström Swede (the real one) och Yama Pacifica 912 samt en Daisy i akustisk. Hade jag haft plats hade jag skaffat tele och strat också....
Gromit Postat 8 juli 2013 Postat 8 juli 2013 Har blivit några gitarrer under åren : ) - Ibanez S570 (med Seymour Duncans), delad förstaplats som favoritgura - Westone Concord ST II (med DiMarzios), delad förstaplats som favoritgura - LTD EC-401 (med EMGs), spelar inte så mycket på denna tyvärr - Line6 Variax 700, bra på emulera akustiska gitarrer - Peavey Wolfgang (billig Koreamodell), används bara för att öva på, aldrig live
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.