Jump to content
Annons

Olika kurser i sommar?


Viktor

Recommended Posts

Tjenare.

Jag undrar om det är någon som vet om någon rolig kurs inom musik någonstans runtom i landet. Det är nämligen så att jag är sugen på att åka på en, t.ex en jazz-kurs. Anledningen att jag letar är att jag träffade en kille som var på en liknande jazz-kurs och han sa att han lärde sig förbannat mycket. Skulle vara kul att testa på det själv!

Någon som vet en hemsida man kan kolla eller liknande? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har gått studioteknik 1 och 2 hos Studio Blue i Sthlm, anordnades av folkuniversitetet har jag för mig...

Ehm, de där kurserna är väll inte direkt i billigaste laget va? Jag kollade förrut på deras hemsida för jag var lite sugen på att gå hos dem.

Men jag insåg rätt snabbt att jag skulle behöva jobba tills jag är 30 och spara allt jag tjänar för att ha råd med det 😆

(varning för smärre överdrift)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi skall eventuellt köra Cubase SE/SL/SX på distans under sommaren. Dock är ingenting bestämt ännu. Nåväl, för den som vill ligga med laptopen i hängmattan medan frugan klipper gräsmattan är det kanske ett kul alternativ. Eller var det tvärtom kanske? 😉

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det ingen som vet om något som inte har med studio/ljud-teknik att göra, utan kanske mer rent musikteoretiska prylar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag insåg rätt snabbt att jag skulle behöva jobba tills jag är 30 och spara allt jag tjänar för att ha råd med det

(varning för smärre överdrift)

He he, jag var 39 när jag gick........ 😏

Men det var inte den utbildningen som refereras på hemsidan, utan kvällskurser som anordnades av nåt studieförbund.

®

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...