• Polysonic ny distributör för Hohner i Sverige och Danmark

Polysonic Scandinavia kan stolt meddela att vi per omgående tar över distributionen för agenturen Hohner. Polysonic blir därmed ny distributör av Hohners produkter i Sverige och Danmark.

hohner_1000.webp.899890108d853741fe1141289458869c.webp

Vi får leverans inom kort, så tala med din säljare för underlag och introerbjudande!

Hohner är världsledande inom munspel, dragspel och vissa skolinstrument. Genom sin konsekventa hängivenhet för kvalitet så har Hohner byggt upp ett ett världsomspännande nätverk av artister så att varumärket behåller sin ledande position! De allra flesta produkterna tillverkas fortfarande i Tyskland för maximal kvalitet och prestanda.

”Som otaliga musiker världen över, från nybörjare till professionella, så känner vi så starkt för musik - att vi vill hjälpa till att öppna dörren till denna upplevelse för alla. Detta av en enda enkel anledning: Musik är ett sätt att leva. Man kan faktiskt säga att det är det bästa sättet att leva.”

Hohners produkter hos svenska distributören Polysonic >