Stanislav (oregistrerad) Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Hej forumiter! Vi har tidigare under dagen utfört underhĂ„ll pĂ„ forumet. Bland annat har vi förbĂ€ttrat utseendet, lagt till nya funktioner och uppdaterat prenumerationskopplingen för Plusmedlemskap. Inom kort kommer en utförlig guide att postas som förklarar alla nya funktioner. KLICKA HĂR! Om ni hittar nĂ„got som ser fel ut ..sĂ„ uppskattar vi att ni lĂ€gger ett supportĂ€rende via den nya snabblĂ€nken till supportsidan: Eller klicka hĂ€r!
Naymari Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 YES! Vad snyggt det blev! đ Har fortfarande problem med notifieringen dock đ
Claes Holmerup Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Var blev knappen till nya inlÀgg av? Den som tillkom hastigt och lustigt för en tid sedan och var ett "F"...? För mig, som lever hela forumlivet i "aktuella trÄdar"-lÀget, blir det vÀldigt jobbigt utan den...
Stanislav (oregistrerad) Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Var blev knappen till nya inlÀgg av? Den som tillkom hastigt och lustigt för en tid sedan och var ett "F"...? För mig, som lever hela forumlivet i "aktuella trÄdar"-lÀget, blir det vÀldigt jobbigt utan den... Den befinner sig numera uppe bland toppikonerna till höger! (tvÄ pratbubblor)
Claes Holmerup Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 (redigerat) Ok - dĂ„ kan jag andas ut igen... đ Redigerat 6 mars 2013 av Claes
GÀst Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 SÄ fort man klickar pÄ en trÄd och den ska visas sÄ gÄr den alltid lÀngst ner i trÄden sÄ man blir tvungen att scrolla upp sej varje gÄng sÄ man kan lÀsa trÄden frÄn inlÀgg 1. Irriterande.
Signia Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Kul med nytt. đ Men himlar va smalt allt kĂ€nns nu đ man Ă€r van vid 100% screen size liksom
Larsson Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 ser bra ut.. det enda jag saknar Ă€r spelaren i första inlĂ€gget demotrĂ„darna.. av nĂ„gon aledning kan jag inte byta rad nĂ€r jag slĂ„r enter tangenten mĂ€rker jag i skrivande stund... annars gott jobbat đ
BurninSven (oregistrerad) Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Jag ser ingen större skillnad utom att sÄnt vi frÄgat om givetvis inte finns med i Àndringarna. Slösa inte tiden Àr vÀl mitt första intryck om jag ska vara Àrlig. 1
Stanislav (oregistrerad) Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Har fortfarande problem med notifieringen dock đ Vi har försökt reproducera detta men inte lyckats. FĂ„r kika pĂ„ ditt specifika konto, Ă„terkommer. SĂ„ fort man klickar pĂ„ en trĂ„d och den ska visas sĂ„ gĂ„r den alltid lĂ€ngst ner i trĂ„den sĂ„ man blir tvungen att scrolla upp sej varje gĂ„ng sĂ„ man kan lĂ€sa trĂ„den frĂ„n inlĂ€gg 1. Irriterande. Detta Ă€r en funktion i forummjukvaran. Om du besökt trĂ„den tidigare hamnar du nedanför det senast lĂ€sta inlĂ€gget. Ăr det första gĂ„ngen du besöker trĂ„den sĂ„ hoppar den till första inlĂ€gget. ser bra ut.. det enda jag saknar Ă€r spelaren i första inlĂ€gget demotrĂ„darna.. av nĂ„gon aledning kan jag inte byta rad nĂ€r jag slĂ„r enter tangenten mĂ€rker jag i skrivande stund... annars gott jobbat đ Du menar att du saknar mp3-spelaren i sjĂ€lva forumtrĂ„den? Detta Ă€r tyvĂ€rr en teknisk begrĂ€nsning, men man kan tex öppna lĂ„ten i ny tabb och lyssna i bakgrunden. Jag ser ingen större skillnad utom att sĂ„nt vi frĂ„gat om givetvis inte finns med i Ă€ndringarna. Slösa inte tiden Ă€r vĂ€l mitt första intryck om jag ska vara Ă€rlig. Vi försöker förbĂ€ttra sĂ„dant som vi kĂ€nner förenklar för besökare. Ledsen att du kĂ€nner att vi inte Ă„tgĂ€rdat nĂ„got du tagit upp. BĂ€st möjlighet till feedback har man om man skapar ett supportĂ€rende. DĂ„ Ă€r du garanterad att nĂ„gon av oss lĂ€ser det.
BurninSven (oregistrerad) Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Det vore nog bÀttre om dom som faktiskt driver siten lÀser lite hÀr istÀllet, men en support funktion Àr ju bra vid tex strul med fakturor och sÄnt. Det jag menar det Àr att vi redan för flera Är sedan sa att de förÀndringar som gjordes dÄ var till det sÀmre. Men ingen ville höra pÄ de vilket trÄkigt nog ger att oavsett all kosmetisk lappning ni Àn gör sÄ kvarstÄr ju grundproblemet det var bÀttre det upplÀgget som var nÀr jag först kom hit. TrÄkigt men sant
Mats StÄlbröst Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Vi som driver sajten Àr i allra högsta grad aktiva och lyssnar till era önskemÄl. Den trÄkiga sanningen Àr att allt inte gÄr att genomföra och det Àr beklagligt om inte just dina önskningar har infriats. /Mats Det vore nog bÀttre om dom som faktiskt driver siten lÀser lite hÀr istÀllet, men en support funktion Àr ju bra vid tex strul med fakturor och sÄnt. Det jag menar det Àr att vi redan för flera Är sedan sa att de förÀndringar som gjordes dÄ var till det sÀmre.
Naymari Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Det vore nog bÀttre om dom som faktiskt driver siten lÀser lite hÀr istÀllet, men en support funktion Àr ju bra vid tex strul med fakturor och sÄnt. Det jag menar det Àr att vi redan för flera Är sedan sa att de förÀndringar som gjordes dÄ var till det sÀmre. Men ingen ville höra pÄ de vilket trÄkigt nog ger att oavsett all kosmetisk lappning ni Àn gör sÄ kvarstÄr ju grundproblemet det var bÀttre det upplÀgget som var nÀr jag först kom hit. TrÄkigt men sant Du kan ocksÄ tÀnka pÄ att de har en tidning och sköta. Och tidningen borde vara prio 1 i alla lÀgen. Tror de lÀgger all tid de fÄr pÄ forumet.
joachime Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Bra jobbat! Nu saknas bara en mediaspelare pĂ„ rĂ€tt sida. đ
Claes Holmerup Postat 6 mars 2013 Postat 6 mars 2013 Om du besökt trĂ„den tidigare hamnar du nedanför det senast lĂ€sta inlĂ€gget. Ăr det första gĂ„ngen du besöker trĂ„den sĂ„ hoppar den till första inlĂ€gget. SĂ„ funkar det inte för mig... NĂ€r jag klickar pĂ„ trĂ„dens rubrik eller punkten/stjĂ€rnan framför rubriken, sĂ„ kommer jag alltid till första inlĂ€gget. Om jag vill komma till det sista, sĂ„ fĂ„r jag klicka pĂ„ datumet ute till höger, dĂ€r det stĂ„r vem det var som postade det senaste inlĂ€gget. StjĂ€rnan eller punkten framför forumrubriken slocknar efter att jag har lĂ€st nĂ„got trĂ„d. Om man hovrar över den, sĂ„ stĂ„r det "gĂ„ till första olĂ€sta inlĂ€gg", men sĂ„ blir det som sagt inte - och efter att jag har varit inne i en trĂ„d, sĂ„ gĂ„r inte punkten/stjĂ€rnan att klicka pĂ„. Kan det kanske ha olika funktion beroende pĂ„ browser...?
BluesBoy Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Om jag klickar pÄ punkten framför trÄdrubriken kommer jag till sista inlÀgget. Klickar jag pÄ sjÀlva rubriken kommer jag till första inlÀgget. Men har man lÀst trÄden sÄ försvinner punkten/stjÀrnan mycket riktigt och det gÄr inte att klicka pÄ den.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.