Jump to content
Annons

Uppdatering av Studio forum

Recommended Posts

Stanislav (oregistrerad)
Postat

Hej forumiter!

Vi har tidigare under dagen utfört underhÄll pÄ forumet.

Bland annat har vi förbÀttrat utseendet, lagt till nya funktioner och uppdaterat prenumerationskopplingen för Plusmedlemskap.

Inom kort kommer en utförlig guide att postas som förklarar alla nya funktioner. KLICKA HÄR!

Om ni hittar nÄgot som ser fel ut

..sÄ uppskattar vi att ni lÀgger ett supportÀrende via den nya snabblÀnken till supportsidan:

post-29466-0-66459300-1362588838.png

Eller klicka hÀr!

Annons
Stanislav (oregistrerad)
Postat

Var blev knappen till nya inlÀgg av? Den som tillkom hastigt och lustigt för en tid sedan och var ett "F"...?

För mig, som lever hela forumlivet i "aktuella trÄdar"-lÀget, blir det vÀldigt jobbigt utan den...

Den befinner sig numera uppe bland toppikonerna till höger! (tvÄ pratbubblor)

Postat

SÄ fort man klickar pÄ en trÄd och den ska visas sÄ gÄr den alltid lÀngst ner i trÄden sÄ man blir tvungen att scrolla upp sej varje gÄng sÄ man kan lÀsa trÄden frÄn inlÀgg 1. Irriterande.

Postat

ser bra ut.. det enda jag saknar Ă€r spelaren i första inlĂ€gget demotrĂ„darna.. av nĂ„gon aledning kan jag inte byta rad nĂ€r jag slĂ„r enter tangenten mĂ€rker jag i skrivande stund... annars gott jobbat 🙂

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Jag ser ingen större skillnad utom att sÄnt vi frÄgat om givetvis inte finns med i Àndringarna. Slösa inte tiden Àr vÀl mitt första intryck om jag ska vara Àrlig.

• Gilla 1
Stanislav (oregistrerad)
Postat

Har fortfarande problem med notifieringen dock 🙂

Vi har försökt reproducera detta men inte lyckats. FÄr kika pÄ ditt specifika konto, Äterkommer.

SÄ fort man klickar pÄ en trÄd och den ska visas sÄ gÄr den alltid lÀngst ner i trÄden sÄ man blir tvungen att scrolla upp sej varje gÄng sÄ man kan lÀsa trÄden frÄn inlÀgg 1. Irriterande.

Detta Àr en funktion i forummjukvaran.

Om du besökt trÄden tidigare hamnar du nedanför det senast lÀsta inlÀgget.

Är det första gĂ„ngen du besöker trĂ„den sĂ„ hoppar den till första inlĂ€gget.

ser bra ut.. det enda jag saknar Ă€r spelaren i första inlĂ€gget demotrĂ„darna.. av nĂ„gon aledning kan jag inte byta rad nĂ€r jag slĂ„r enter tangenten mĂ€rker jag i skrivande stund... annars gott jobbat 🙂

Du menar att du saknar mp3-spelaren i sjÀlva forumtrÄden?

Detta Àr tyvÀrr en teknisk begrÀnsning, men man kan tex öppna lÄten i ny tabb och lyssna i bakgrunden.

Jag ser ingen större skillnad utom att sÄnt vi frÄgat om givetvis inte finns med i Àndringarna. Slösa inte tiden Àr vÀl mitt första intryck om jag ska vara Àrlig.

Vi försöker förbÀttra sÄdant som vi kÀnner förenklar för besökare.

Ledsen att du kÀnner att vi inte ÄtgÀrdat nÄgot du tagit upp. BÀst möjlighet till feedback har man om man skapar ett supportÀrende. DÄ Àr du garanterad att nÄgon av oss lÀser det.

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Det vore nog bÀttre om dom som faktiskt driver siten lÀser lite hÀr istÀllet, men en support funktion Àr ju bra vid tex strul med fakturor och sÄnt.

Det jag menar det Àr att vi redan för flera Är sedan sa att de förÀndringar som gjordes dÄ var till det sÀmre.

Men ingen ville höra pÄ de vilket trÄkigt nog ger att oavsett all kosmetisk lappning ni Àn gör sÄ kvarstÄr ju grundproblemet det var bÀttre det upplÀgget som var nÀr jag först kom hit.

TrÄkigt men sant

Postat

Vi som driver sajten Àr i allra högsta grad aktiva och lyssnar till era önskemÄl. Den trÄkiga sanningen Àr att allt inte gÄr att genomföra och det Àr beklagligt om inte just dina önskningar har infriats.

/Mats

Det vore nog bÀttre om dom som faktiskt driver siten lÀser lite hÀr istÀllet, men en support funktion Àr ju bra vid tex strul med fakturor och sÄnt.

Det jag menar det Àr att vi redan för flera Är sedan sa att de förÀndringar som gjordes dÄ var till det sÀmre.

Postat

Men ingen ville höra pÄ de vilket trÄkigt nog ger att oavsett all kosmetisk lappning ni Àn gör sÄ kvarstÄr ju grundproblemet det var bÀttre det upplÀgget som var nÀr jag först kom hit.

TrÄkigt men sant

Du kan ocksÄ tÀnka pÄ att de har en tidning och sköta. Och tidningen borde vara prio 1 i alla lÀgen. Tror de lÀgger all tid de fÄr pÄ forumet.

Postat

Om du besökt trÄden tidigare hamnar du nedanför det senast lÀsta inlÀgget.

Är det första gĂ„ngen du besöker trĂ„den sĂ„ hoppar den till första inlĂ€gget.

SÄ funkar det inte för mig...

NÀr jag klickar pÄ trÄdens rubrik eller punkten/stjÀrnan framför rubriken, sÄ kommer jag alltid till första inlÀgget. Om jag vill komma till det sista, sÄ fÄr jag klicka pÄ datumet ute till höger, dÀr det stÄr vem det var som postade det senaste inlÀgget.

StjÀrnan eller punkten framför forumrubriken slocknar efter att jag har lÀst nÄgot trÄd. Om man hovrar över den, sÄ stÄr det "gÄ till första olÀsta inlÀgg", men sÄ blir det som sagt inte - och efter att jag har varit inne i en trÄd, sÄ gÄr inte punkten/stjÀrnan att klicka pÄ.

Kan det kanske ha olika funktion beroende pÄ browser...?

Postat

Om jag klickar pÄ punkten framför trÄdrubriken kommer jag till sista inlÀgget. Klickar jag pÄ sjÀlva rubriken kommer jag till första inlÀgget.

Men har man lÀst trÄden sÄ försvinner punkten/stjÀrnan mycket riktigt och det gÄr inte att klicka pÄ den.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.