Stonerbox Posted January 5, 2013 Posted January 5, 2013 (edited) Placerade ämnet här då det inte går att posta på normal sätt i Låtkritiksavdelningen. Mod får gärna flytta om den så vill. Hah! Edited April 16, 2014 by Stonerbox
Erik dP Posted January 5, 2013 Posted January 5, 2013 ...Hade svårt att uppfatta sångtexten. Synd då det i beskrivningen låter som om det är angelägna ämnen.
Stonerbox Posted January 5, 2013 Author Posted January 5, 2013 (edited) Nog för att jag försökt bädda in sången lite snygg, trodde dock det var lagom mycket. Då texten blir repetativ mot slutet så ville jag att lyssnaren skall ha en chans att lyssna på musiken också. Är det någon mer som upplever det så som Erik dP? Edited January 5, 2013 by Stonerbox
Stonerbox Posted January 6, 2013 Author Posted January 6, 2013 (edited) -Uppdatering- Nu har jag gjort stora förändringar i mixen. Tydligare sång och mera sväng i trummorna. Edited April 16, 2014 by Stonerbox
Stonerbox Posted January 9, 2013 Author Posted January 9, 2013 (edited) Eftersom populariteten på denna tråd är så enorm *sarkasm*, så har jag nu uppdaterat med version #3. Om någon kan, så kom gärna med feedback på om något kan bättras. Starter v3 Edited January 9, 2013 by Stonerbox
Stonerbox Posted January 9, 2013 Author Posted January 9, 2013 (edited) Men vad i.. 296 visningar och 1 svar. Edited April 16, 2014 by Stonerbox
Recommended Posts