Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Eftersom tråden som det länkas till verkar vara en källa till mycket upplysningar och kunskap om studioarbete, så kanske den här tråden skulle kunna göras sticky?

Postat

En tråd som hänvisar till en annan tråd på ett annat forum?

Ja .. Låter kanske knasigt.

Men om man gör en tråd med massa nyttiga länkar sticky då? 😉

Postat

Kan man typ mutea användare? Det vore riktigt gött så man slipper gå in i varje tråd o gång på gång bli lika trött på att valle är där och lollar runt...

Postat

Nyttig tråd, och rolig och informativ, även om aldrig så lite är nytt under solen - har ioförsig bara hunnit till sid 5 än...

Det jag saknar i tråden, är nog alla filosofiska urspårningar och diametralt motsatta ställningstaganden man är van vid...

Postat

Kan man typ mutea användare? Det vore riktigt gött så man slipper gå in i varje tråd o gång på gång bli lika trött på att valle är där och lollar runt...

Jag hjälper dig gärna. Men kom ihåg att du väljer att blocka en medlem som oftast bidrar med matnyttig info och tips och som dessutom är rätt så trevlig. Det är lätt att få uppfattningen att det just är jag som är den hemska medlemmen när man läser alla arga medlemmars inlägg om mig: dessa arga medlemmar är oftast de som fått sitt skitsnack ifrågasatt av mig, något de tydligen inte är vana vid, varken här på forumet eller IRL.

Menhursomhelst. Så här gör du för att blocka mig:

1. Klicka på ditt namn uppe till höger i menyn.

2. Välj Ignoreringar

3. Skriv "Valle" i fältet Lägg en ny medlem till din lista

4. Bocka för samtliga tre Ignorera-alternativ (Inlägg, Signaturer, Konversationer)

5. Klicka på knappen Spara ändringar

Sådär! Nu blir min aktivitet fullständigt osynlig för dig. Du får dock stå ut med att om någon citerar mig så syns detta i inlägget. Man kan ju inte få allt här i livet.

Ha en trevlig, Valle-fri surf!

Postat (redigerat)

Ha en trevlig, Valle-fri surf!

En forum-surf med Valle är som ett tandläkarbesök med borrning. Ganska smärtsamt för stunden. Men du skulle känna dig blåst efteråt om du betalat dyra pengar, och allt de gjorde var att bara krafssa runt och spegla lite i munnen. 😉 Redigerat av klasho
Postat

En forum-surf med Valle är som ett tandläkarbesök med borrning. Ganska smärtsamt för stunden. Men du skulle känna dig blåst efteråt om du betalat dyra pengar, och allt de gjorde var att bara krafssa runt och spegla lite i munnen. 😉

Tack? Antar jag?

😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.