kojdavid (oregistrerad) Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Hej! Jag har skapat en fx kanal. Och skickat 3 olika ljudfiler/spår till den. 1 ska ligga i mitten, de andra två ska ligga i vars en högtalare. Mitt problem är bara att alltihop blir i mono. Fx kanalen är i sterio, och jag panorerat dem som jag vill ha den i varje kanal. Sjukt tacksam för hjälp, känns som ett urlöjligt problem som sätter stop för mitt arbete helt i onödan.. MVH David
Halkbi Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 (redigerat) Om jag minns det rätt så är det inte standard i Cubase att panorera till sendarna så som man gjort i mixern. Det finns en knapp som fixar det, men jag hittar den inte nu. Edit: Redigerat 13 augusti 2012 av Halkbi
kojdavid (oregistrerad) Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Om jag minns det rätt så är det inte standard i Cubase att panorera till sendarna så som man gjort i mixern. Det finns en knapp som fixar det, men jag hittar den inte nu. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=P5b9oK61jNo Grymt!! Stort tack, jag fixade det.. 🙂 Hyggligt av dig!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.