Top Floor Studios Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 (redigerat) I augusti ägnar jag dagarna i studion åt mixning fram till eftermiddagen. Efter det släpper vi eftermiddag/kväll/natt till kraftigt reducerat pris. Guldläge för band med tight budget att spela in med min assistent, eller för utomstående tekniker/producenter att hyra in sig till egna inspelningar, förslagsvis med min assistenten som studioansvarig/assistent. Studion ligger i Göteborg och är från början byggd av sveriges radio. Ytan är på över 300 kvadratmeter fördelat på 4 olika rum + kök och innergård. Stora inspelningsrummet är på ca 70 kvm, det lilla på ca 20 kvm, kontrollrummet på 40 kvm, och loungerummet på ca 40 kvm. Bilder och info hittar du på http://www.topfloorstudios.se eller http://www.facebook....topfloorstudios Direktmail: jakob@topfloorstudios.se Redigerat 22 juli 2012 av Top Floor Studios
Top Floor Studios Postat 22 juli 2012 Trådstartare Postat 22 juli 2012 (redigerat) Och - om detta passar bättre i "säljes"-avdelningen, så ber jag om ursäkt och hoppas att någon med moderator-makt flyttar det hela. Om det däremot passar bättre här så är väl allt frid och fröjd. Om det inte är tillåtet alls så är det bara att radera. Redigerat 22 juli 2012 av Top Floor Studios
Piccazzo Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Ett tips är kanske att skriva vilken ort studion ligger i.
Top Floor Studios Postat 22 juli 2012 Trådstartare Postat 22 juli 2012 Haha, tack 🙂 Sätter på mig dumstruten och editerar inlägget...
Demonproducenten Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 tack för tipset - kan va bra att veta om det skulle behövas längre fram nån gång såg ut som en miljö man skulle trivas i 🙂
Martin Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 du köpte allt som behövdes men glömde att skriva vart man ska. hahahah! klockrent!
Top Floor Studios Postat 23 juli 2012 Trådstartare Postat 23 juli 2012 Ett annat tips är att sätta in en annons i stället. Det var därför jag skrev att nån moderator gärna får ta bort det hela om det ses som ofint, jag är helt okej med det. Jag funderade på att sätta in det i "säljes", men där kändes det också fel att lägga det. tack för tipset - kan va bra att veta om det skulle behövas längre fram nån gång såg ut som en miljö man skulle trivas i 🙂 Bara att höra av dig i så fall 🙂 du köpte allt som behövdes men glömde att skriva vart man ska. hahahah! klockrent! Köpte allt som behövdes? Ja, det var ju faktiskt lite klantigt av mig.
Manse Postat 20 augusti 2012 Postat 20 augusti 2012 Hallå! Detta verkar intressant! Jag undrar om studion ligger i Centrala Göteborg, om inte vart ligger den? Är det möjligt att hyra in sig endast för några timmar/dagar eller måste man binda sig en längre tid? Om det är möjligt med en kortare visit, vad ligger priserna på? //Michael Hansen
Top Floor Studios Postat 20 augusti 2012 Trådstartare Postat 20 augusti 2012 Michael, den ligger vid Redbergsplatsen, centralt och bra. Dra ett mail till mig är du snäll, jakob@topfloorstudios.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.