ox_y_gene (oregistrerad) Postat 3 mars 2005 Dela Postat 3 mars 2005 Hej, hallå! Är också en helt grön nykomling inom ämnet, men hoppas lära mig mer snart. Går första året på musikestet i Halmstad där jag trivs helt enormt! jag hoppas som sagt att jag snart kommer vara i full gång med mitt "skapande". Hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Janne Gitarr! (oregistrerad) Postat 3 mars 2005 Dela Postat 3 mars 2005 Är också ny Hej på oss båda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedsko-b3 Postat 3 mars 2005 Dela Postat 3 mars 2005 Hej o välkommen 🙁 musikestet? menar du musiktestet, musikfesten, musikässet eller va??? musiknästet HEJ HEJ Svedsko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 3 mars 2005 Dela Postat 3 mars 2005 (redigerat) Hej och välkommen!! Svedsko, musikestet är ett gymnasieprogram a.k.a Estetiskaprogrammet med inriktning musik. 🙁 Redigerat 3 mars 2005 av osiris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 4 mars 2005 Dela Postat 4 mars 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 4 mars 2005 Dela Postat 4 mars 2005 Hej o välkommen 😄 musikestet? menar du musiktestet, musikfesten, musikässet eller va??? musiknästet HEJ HEJ Svedsko Hej och välkommen. (Han menar nog det musik estestiska programmet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 4 mars 2005 Dela Postat 4 mars 2005 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 4 mars 2005 Dela Postat 4 mars 2005 Hej o välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 4 mars 2005 Dela Postat 4 mars 2005 Hej, gillar du möjligtvis J.M. Jarre? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 4 mars 2005 Dela Postat 4 mars 2005 Welcome... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedsko-b3 Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 Svedsko, musikestet är ett gymnasieprogram a.k.a Estetiskaprogrammet med inriktning musik. 😉 AHA tackar för upplysningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 Varmt välkommen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 Tjosan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 Hej och välkommen! (Suck, ännu en sydlänning) 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david_gzon Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 Välkommen! 😱😱😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Albert.D Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 Hallååå ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 7 april 2005 Dela Postat 7 april 2005 Var hälsad! ..eller var vem du är.. eller båda? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 april 2005 Dela Postat 8 april 2005 En Halmstadbo till! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 april 2005 Dela Postat 8 april 2005 Välkommen. Jag är oxå jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 8 april 2005 Dela Postat 8 april 2005 Du är så välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.