Jump to content
Annons

Eurovision Song Contest 2012: Semifinal 1


SadamJR

Recommended Posts

Jaha... Ska man börja pilla på en top10 lista nu då?

Vilka bör gå vidare?

Vilka kommer gå vidare?

Själv är jag nöjd om moldavien och ungern går vidare. Såhär i efterhand vill jag nog slå ett slag för euro neuro också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Populära dagar

Postat mest i detta ämne

BurninSven (oregistrerad)

Hörde att Ungern gick vidare vilket suger en del trots en bra låt då det så vitt jag förstår inte är så skoj att vara av romsk härkomst där.

Det måste in nån form av broms i dom här sammanhangen så dom länder som får vara med är rumsrena.

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Det måste in nån form av broms i dom här sammanhangen så dom länder som får vara med är rumsrena.

Ska man dra graensen vid rasism? Eller vad aer det foer typ av rumsrenhet man drar graensen vid i sadan fall.

Vi i vaest har ju en fallenhet att tro att vi aer helt rumsrena, men daer kan det svaja en hel del och om man tittar pa det kommer man kanske fram till att inget land aer rumsrent. Vissa laender aer duktigare pa att doelja sin skit dock.

Nej, alla ska med. Politiken tar vi i ett annat program. Bjud in Iran och Nord Korea vettja. 😉 Vilka rabalder det skulle bli foer lite musik.

Redigerat av oakleaf
Link to comment
Dela på andra sajter

Det måste in nån form av broms i dom här sammanhangen så dom länder som får vara med är rumsrena.

Nej! Det hör inte ihop! Att (som artist) blanda blanda politik och underhållning (musik) är svinaktigt mot musikkonsumenterna och destruktivt för branschen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...