SadamJR Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 IkvÀll kl 21 Àr det dax för den första semifinalen. Vad tycker ni om lÄtarna. Finns det nÄgot hot mot Sverige som ju precis som vanligt har vunnit i förskott.
ironman Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 Jag har hört att det största hotet mot sverige Àr en lÄt dÀr tvÄ ryska kÀrringar stÄr och bakar. Vart Àr bananen?
SadamJR Postat 22 maj 2012 TrÄdstartare Postat 22 maj 2012 Vart Àr bananen? Blev trött pÄ bananen. Det var ÀndÄ ingen som visste var den kom ifrÄn. Nu Àr det smilfinkar som gÀller. Nog om detta.
Valle Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 Endast en gĂ„ng i mitt liv har en lĂ„t som jag har gillat bĂ€st vunnit â men jag tĂ€nker fan inte tala om vilken, för dĂ„ blir det garv. Men jag kan sĂ€ga sĂ„hĂ€r: Sverige har i helt vanlig ordning en riktig skitlĂ„t med sig till ESC. Goda chanser till vinst alltsĂ„.
ironman Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 Jag blev sur för att dino merlin inte vann med godinama. Im bichen frieden var med nÄgot Är va?
Die Hard (oregistrerad) Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 Endast en gĂ„ng i mitt liv har en lĂ„t som jag har gillat bĂ€st vunnit â men jag tĂ€nker fan inte tala om vilken, för dĂ„ blir det garv. Jonny Logan?
Jetblack Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 NÀr Sverige tar ut segern i förskott brukar det i bÀsta fall sluta med 19:e-plats, sÄ det hÀr bÄdar inte gott. Personligen tycker jag heller inte att "Euphoria" Àr sÀrskilt mÀrkvÀrdig, sÄ jag tror inte att det kommer att gÄ bÀttre i Är heller. ESC Àr ingen idrottstÀvling, vilket folk alltid verkar missa. Det gÄr inte att sÀga "den lÄten kommer att vinna för den Àr bÀst!" Det fungerar inte sÄ, vilket vi alltid verkar glömma. Vad hjÀlpte det att Malena Ernman var bÀst och favorittippad nÀr lÄten föll helt platt...? Först den dagen vi svenskar inser att ESC inte Àr pÄ blodigt allvar kommer vi att vinna igen.
Valle Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 ESC Àr ingen idrottstÀvling, vilket folk alltid verkar missa. Det gÄr inte att sÀga "den lÄten kommer att vinna för den Àr bÀst!" VA!?
Jetblack Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 Eller, rĂ€knas 100 meter pekoral i G-dur, med höjning till A-dur pĂ„ upploppsstrĂ€ckan, som idrott? Ăr inte sĂ„ insatt i det dĂ€r. I vilket fall som helst funkar det inte nĂ€r Sverige kommer in och hoppar 3:00 i B-moll i lĂ€ngd pĂ„ fotbolls-EM, trots att ribban höjs till C-moll inför sista omgĂ„ngen đ
SadamJR Postat 22 maj 2012 TrÄdstartare Postat 22 maj 2012 Jag tror att Sverige har en hygglig vinstchans. Tack vare lÄten dÄ, inte artisten med hennes hysteriska armviftande.
SadamJR Postat 22 maj 2012 TrĂ„dstartare Postat 22 maj 2012 01Montenegro RTCG Rambo Amadeus view participant profile Euro Neuro 02Iceland RĂV Greta SalĂłme & JĂłnsi view participant profile Never Forget 03Greece ERT Eleftheria Eleftheriou view participant profile Aphrodisiac 04Latvia LTV Anmary view participant profile Beautiful Song 05Albania RTSH Rona Nishliu view participant profile Suus 06Romania TVR Mandinga view participant profile Zaleilah 07Switzerland SRG SSR idĂ©e suisse Sinplus view participant profile Unbreakable 08Belgium VRT Iris view participant profile Would You? 09Finland YLE Pernilla view participant profile NĂ€r Jag Blundar 10Israel IBA Izabo view participant profile Time 11San Marino SMRTV Valentina Monetta view participant profile The Social Network Song (Oh Oh â Uh - Oh Oh) 12Cyprus CyBC Ivi Adamou view participant profile La La Love 13Denmark DR Soluna Samay view participant profile Should've Known Better 14Russia RTR Buranovskiye Babushki view participant profile Party For Everybody 15Hungary MTV Compact Disco view participant profile Sound Of Our Hearts 16Austria ORF Trackshittaz view participant profile Woki Mit Deim Popo 17Moldova TRM Pasha Parfeny view participant profile LÄutar 18Ireland RTĂ Jedward view participant profile Waterline
ton-not Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 Undrar om det nÄnsin kommer en tÀvling dÀr det Àr lÄtar med.... som Àr bra?
Fidden Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 hoppas det bara Àr mellan/pausmusiken som inte Àr stereocentrerad... nix, failljud. hoppas de fixar det.
SadamJR Postat 22 maj 2012 TrÄdstartare Postat 22 maj 2012 Euro neuro Àr min favorit Àn sÄ lÀnge.
Linus Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 hoppas det bara Àr mellan/pausmusiken som inte Àr stereocentrerad... nix, failljud. hoppas de fixar det. JÀttestörigt, hela stereomixen Àr balanserad 75% Ät vÀnster.
Fidden Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 JĂ€ttestörigt, hela stereomixen Ă€r balanserad 75% Ă„t vĂ€nster. ja, skitjobbigt. trodde de fixat det nĂ€r islandssnubben började sjunga, men det visade sig att han var panorerad Ă„t andra hĂ„llet och bara verkade vara centrerad. đ
Fidden Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 Beautiful song, jag kÀnner ett behov att mörda nÄgon.
Fidden Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 NRK1 sÀnder stereocentrerat. TV Finland sÀnder i mono tycks det, men textat. Det Àr alltsÄ SVT som fuckat upp ljudet.
SadamJR Postat 22 maj 2012 TrÄdstartare Postat 22 maj 2012 Albaniens lÄt hade nÄgra unika vÀndningar.
Fidden Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 Fidden gillar sÀkert Schweiz. nej... lÄngt dÀrifrÄn. jag vÀntar fortfarande pÄ ungern.
Guitar Nilsson Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 Vilket dravel. Och tjejerna klÀr sig och beter sig som skökor. Inte alla som tur Àr, nu Àr det en som sjunger pÄ riktigt, Belgium stÄr det pÄ en skylt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.