Jump to content
Annons

Kolla in denna snubbe, sjukt rörande och världens känsla i hans uppträdande


BHR

Recommended Posts

Annons

Tror att det för många handlar om yta; att om man är klädd på ett visst sätt, har ett speciellt yrke, för sig på ett sätt som många förknippar med annat än skönsång, så blir det en kontrast som gör det större än vad det är.

Men som sagt, han sjöng bra, men jag fattar inte riktigt varför det här är bättre än många andra som också sjunger lika bra? 🙂 För *så* speciell röst hade han inte.

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att det för många handlar om yta; att om man är klädd på ett visst sätt, har ett speciellt yrke, för sig på ett sätt som många förknippar med annat än skönsång, så blir det en kontrast som gör det större än vad det är.

Men som sagt, han sjöng bra, men jag fattar inte riktigt varför det här är bättre än många andra som också sjunger lika bra? 🙂 För *så* speciell röst hade han inte.

Människor reagerar väldigt olika , vilket vi gör, själv tkr jag att han gav mej en känsla vilket oftast saknas med dom flesta,, detta är dock vad jag tkr sen kan ju nån annan tycka olikt.. men somsagt det är väl ganska mänskligt: )

Link to comment
Dela på andra sajter

Människor reagerar väldigt olika , vilket vi gör, själv tkr jag att han gav mej en känsla vilket oftast saknas med dom flesta,, detta är dock vad jag tkr sen kan ju nån annan tycka olikt.. men somsagt det är väl ganska mänskligt: )

Dessutom så behöver man inte kunna sjunga som en gud för att få den som lyssnar att verkligen känna det man sjunger, att bli berörd,, precis som i detta fall

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...