Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Hur man Àn bÀr sig Ät sÄ fÄr man alltid massa tjorv med kablar. SÄ hÀr ser det ut pÄ min baksida.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 nice ordning du har!! đ Jag försöker hĂ„lla ordning men det Ă€r alltid kabeltjorv nĂ€r man ska ha ut en ur hĂ€rvan
crillemannen Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Haha fan det dĂ€r var ju hur stĂ€dat Ă„ fint som helst đ En annan har en multikabel med 20st sladdar + 2dsubbar (8+8) Sedan har jag Ă€ven 3hĂ„rdvaruboxar, totalt 8sladdar till. Sen kommer en till 8kanalig preamp (den ena gĂ„r via Adat tack Ă„ lov) som gĂ„r in via analoga ins pĂ„ ljudkortet. Sedan har vi ju datatrasslet pĂ„ det!! Dags att skaffa en patchbay kanske?? haha
BluesBoy Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Jag försöker hĂ„lla ordning men det Ă€r alltid kabeltjorv nĂ€r man ska ha ut en ur hĂ€rvan Ănskar det var sĂ„dĂ€r snyggt och enkelt hos mig. đ
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Haha fan det dĂ€r var ju hur stĂ€dat Ă„ fint som helst đ En annan har en multikabel med 20st sladdar + 2dsubbar (8+8) Sedan har jag Ă€ven 3hĂ„rdvaruboxar, totalt 8sladdar till. Sen kommer en till 8kanalig preamp (den ena gĂ„r via Adat tack Ă„ lov) som gĂ„r in via analoga ins pĂ„ ljudkortet. Sedan har vi ju datatrasslet pĂ„ det!! Dags att skaffa en patchbay kanske?? haha Jag har ADAT, AES/EBU och S/PDIF mellan mixerbord och dator sĂ„ dom kablarna blir en minoritet och syns knappt bland de analoga. đł
Neosus Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Bra ordning KF! ..jag skulle kunna komma Ă„ lĂ€gga en kabel sĂ„ ska du fĂ„ se pĂ„ oordning. đ
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Bra ordning KF! ..jag skulle kunna komma Ă„ lĂ€gga en kabel sĂ„ ska du fĂ„ se pĂ„ oordning. đ Jag var precis och la en kabel. Det var jĂ€tteskönt. đ
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Efter mÄnga ommöbleringar har jag nu hittat lösningen sÄ det funkar bÀst med lyssningen. Jag har som du ser ett par trevÀgs fullrangehögtalare som var svÄrplacerade.
base10 Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 "To make electronic music, you'll need cables" đ
Erik dP Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Efter mÄnga ommöbleringar har jag nu hittat lösningen sÄ det funkar bÀst med lyssningen. Jag har som du ser ett par trevÀgs fullrangehögtalare som var svÄrplacerade. ...TvÀtt pÄ tork?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.