D Vibe Postat 31 december 2011 Dela Postat 31 december 2011 Gott nytt år 2012 till alla på Studio forum och dess vänner. 🙂 Hoppas att nästa år blir givande! Mvh/Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 31 december 2011 Dela Postat 31 december 2011 Gott Nytt ÅR !!!! mvh 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 31 december 2011 Dela Postat 31 december 2011 Ynf! Nästa år blir det bara bättre, mindre Behringer, mera Neumann! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 31 december 2011 Dela Postat 31 december 2011 Ynf! Nästa år blir det bara bättre, mindre Behringer, mera Neumann! När ska du gå över till Gefell? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 31 december 2011 Dela Postat 31 december 2011 Mina Gefell slängde jag igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 31 december 2011 Dela Postat 31 december 2011 http://www.microtechgefell.de/index.php/en/microphones/studio-a-recording/large-membrane-tube-mics/39-roehrenmikrofon-m921s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 31 december 2011 Dela Postat 31 december 2011 http://www.microtech...nmikrofon-m921s Vad kostar en sån då? Det finns ju alltid nåt bättre.. Men det skulle inte göra varken till eller ifrån på min sångröst. Vinner jag på tips (spelar aldrig) skulle jag hellre köpa en värsting kompressor än en dyrare mick än min TLM102. Den är så bra som vem som helst kan önska sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 31 december 2011 Dela Postat 31 december 2011 (redigerat) http://www.musicstor...rotech%2BGefell Där har du lite olika Gefell-mickar. M92.1 har njure medan UM92.1 har valbar mellan omni, åtta och njure. Redigerat 31 december 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik71 Postat 31 december 2011 Dela Postat 31 december 2011 God Fortsättning alla forumiter!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 God fortsättning alla! 🙂 Hoppas 2012 blir bra mycket bättre...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 2011 var fint det med, för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrpimmy Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Ett fridfullt år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robc Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Gul Jod o gott nytt ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Gott nytt år på er alla. Jag önskar er lycka och framgång. Fridens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Gott nytt år på er alla. Jag önskar er lycka och framgång. Fridens Det var faktiskt fint skrivet! Nytt år, nya friska tag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 God fortsättning, kära forumiter! Som Nilsson sa: nytt år med nya friska tag 🙂 Jag har en känsla av att det här kommer att bli ett synnerligen bra år. Vänligen, CHAE/Andreas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Jag ska spela in igen med bandet på det stora Folkets Hus, ett nytt försök. Har hittat ett bra ställe med på dansgolvet med större akustik än uppe på scenen där det är typ torrt som i en klädgarderob trots sex, sju meters takhöjd osv. Hela lokalen är så läckert stooor att vi troligen kommer att kalla cdn "Abbey Road blues" eller nåt sånt. Jag har ju lyckats att få vaktmästarjobb där oxå, så saker o ting ser verkligen ljusa ut inför 2012. Har egna låtar att spela in i överflöd dessutom. 🙂 Abbey Road goes digitalporta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Ja, mitt röda hår lär nog snart bli grått, men men, detsamma! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Grått nytt hår! Kottfyllt snår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 januari 2012 Trådstartare Dela Postat 1 januari 2012 Ja, mitt röda hår lär nog snart bli grått, men men, detsamma! 🙂 Mitt också. .. fast numera är jag snarare brunhårig än rödhårig; vilket skett på helt naturlig väg. Jag hade rött hår fram till jag var 17-18, sen började det mörkna mer och mer.. och nu när jag är 32 (snart 33) väntar jag bara på det gråa håret 😉 Min snart ettåriga dotter har jättefint rött hår dock 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Mitt från början röda hår har tagit en än större förändring... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Från nyårshälsningar till hårfärger. Gott nytt år på er och jag har sen 17års ålder blivit allt mer tunnhårig. Idag har jag en perfekt "landningsbana". 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Blått Nytt Svår från Svärje hoppas 12 blir bättre men det vore väl förmätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.