Jump to content
Annons

Grått nytt hår!

D Vibe

Recommended Posts

Annons
Kulturell Figur (oregistrerad)

Ynf! Nästa år blir det bara bättre, mindre Behringer, mera Neumann!

När ska du gå över till Gefell? 😳

Dela på andra sajter

Vad kostar en sån då?

Det finns ju alltid nåt bättre.. Men det skulle inte göra varken till eller ifrån på min sångröst. Vinner jag på tips (spelar aldrig) skulle jag hellre köpa en värsting kompressor än en dyrare mick än min TLM102. Den är så bra som vem som helst kan önska sig.

Dela på andra sajter

God fortsättning, kära forumiter!

Som Nilsson sa: nytt år med nya friska tag 🙂

Jag har en känsla av att det här kommer att bli ett synnerligen bra år.

Vänligen,

CHAE/Andreas

Dela på andra sajter

Jag ska spela in igen med bandet på det stora Folkets Hus, ett nytt försök. Har hittat ett bra ställe med på dansgolvet med större akustik än uppe på scenen där det är typ torrt som i en klädgarderob trots sex, sju meters takhöjd osv.

Hela lokalen är så läckert stooor att vi troligen kommer att kalla cdn "Abbey Road blues" eller nåt sånt. Jag har ju lyckats att få vaktmästarjobb där oxå, så saker o ting ser verkligen ljusa ut inför 2012. Har egna låtar att spela in i överflöd dessutom. 🙂

Abbey Road goes digitalporta?

Dela på andra sajter

Ja, mitt röda hår lär nog snart bli grått, men men, detsamma! 🙂

Mitt också. .. fast numera är jag snarare brunhårig än rödhårig; vilket skett på helt naturlig väg. Jag hade rött hår fram till jag var 17-18, sen började det mörkna mer och mer.. och nu när jag är 32 (snart 33) väntar jag bara på det gråa håret 😉

Min snart ettåriga dotter har jättefint rött hår dock 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.