Guest prins Albert Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Har planerat att göra en enklare hemmastudio och har köpt de saker man behöver, tror jag! Jag har: Behringer mx802a, som mixer Juli@, som ljudkort en kondensator mic samt en mindre midisynt. logic som musik program vad behövs mer, är det några speciella kablar man behöver? Tack på för hand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 En trave Midi, XLR och telekablar.. och djävulskt tålamod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest prins Albert Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 vad är xlr för något? och midi behövs väl bara mellan synten och ljudkortet, vad använder man telekablar til?? det verkar som det enda jag har av dessa grejer är ett rejält tålamod 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 sökning på ordet "hemmastudio" en massa bra tipps 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrPhil Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Har planerat att göra en enklare hemmastudio och har köpt de saker man behöver, tror jag! Jag har: Behringer mx802a, som mixer Juli@, som ljudkort en kondensator mic samt en mindre midisynt. logic som musik program vad behövs mer, är det några speciella kablar man behöver? Tack på för hand! Du behöver köpa Inspelningens ABC av Lennart Zetterberg Lättfattlig grundinfo om allt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest denton Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Har planerat att göra en enklare hemmastudio och har köpt de saker man behöver, tror jag! Jag har: Behringer mx802a, som mixer Juli@, som ljudkort en kondensator mic samt en mindre midisynt. logic som musik program vad behövs mer, är det några speciella kablar man behöver? Tack på för hand! Du behöver köpa Inspelningens ABC av Lennart Zetterberg Lättfattlig grundinfo om allt. En bra bok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dna the Synthmaestro Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Har planerat att göra en enklare hemmastudio och har köpt de saker man behöver, tror jag! Jag har: Behringer mx802a, som mixer Juli@, som ljudkort en kondensator mic samt en mindre midisynt. logic som musik program vad behövs mer, är det några speciella kablar man behöver? Tack på för hand! Du behöver köpa Inspelningens ABC av Lennart Zetterberg Lättfattlig grundinfo om allt. En bra bok Japp! håller med, absolut värd att låna hem å läsa! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest prins Albert Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 tackar för alla bra tips!! Bugar och bockar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts