Jump to content
Annons

Wav i reason


affect

Recommended Posts

Har spelat in en gitarrbit som jag vill använda i reason men det verkar bara som det går att öppna wav i Redrum. Grejen är den ät det jag vill använda är längre än de 64 steg man kan ha i Redrum. Undrar vad jag kan göra? Är rätt ny på Reason - kanske är det ngt jag har misssat.

Tacksam för svar...

Cheers:)

//affect

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Du kan slänga in wav-filer i NN-19, NN-XT osv. också!

Läs dina PDF-filer och manual pöjk 😉

Ja, jag vet. Önskar jag hade tålamod till att läsa alla manual och pdf. Klarar för det mesta tre rader innan jag börjar drömma om en varm strand och en kall öl 😆

Tackar så mycket för hjälpen.

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

Undrar varför man inte kan ladda in mp3:or.

Jag slår vad om att det finns en oerhört välformulerad förklaring från Props, inklusive krystad liknelse, och att Vectro kan den som ett rinnande vatten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar varför man inte kan ladda in mp3:or.

Jag slår vad om att det finns en oerhört välformulerad förklaring från Props, inklusive krystad liknelse, och att Vectro kan den som ett rinnande vatten.

Nej, jag har aldrig hört nån kommentar från Props om detta. 😄

Edit. Å andra sidan har jag bara sett det här önskemålet två gånger tidigare på Propellerhead-forumet under hela Reasons existens... 😄

Redigerat av vectro
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej, undrar hur man gör för att göra en slut mix i reason, eller måste jag göra det i ett annat program, jag andvänder även Cubase SX?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...