Jump to content
Annons

Broomstick bas


sozo

Recommended Posts

I Första nummret av studio för i år testars broomstick bas. Fanns även en demo version på skivan, någon mer än jag som har testat de? vad tycker ni om de?

själv tycker jag att det är helt ok, inspirerande och lätt att jobba med...och dessutom en hope med feta basgångar...lite tråkigt dock att de bara fan 2 olika basar men de är ju som sagt demo versionen..kan ju inte kräva allt 😎

Tjo

EDIT: fan vad man skriver illa (rättade stav fel) 🙂

Redigerat av sozo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Skulle rekommendera "Spectrasonics Trilogy" om katten själv får välja.

Klockrent bas prog, jag fick det rekommenderat här på forumet när jag starta en tråd om baspluggar förut.

Absolut det bästa programmet jag testat.

Ruggigt bra kvalité på ljuden och man har så många olika slags ljud att välja mellan

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle rekommendera "Spectrasonics Trilogy" om katten själv får välja.

Klockrent bas prog, jag fick det rekommenderat här på forumet när jag starta en tråd om baspluggar förut.

Absolut det bästa programmet jag testat.

Ruggigt bra kvalité på ljuden och man har så många olika slags ljud att välja mellan

Jo Jo men grejern med broomstick bas är ju att den är självspelade..de blir ju typ som att ha en basisit i studio som lirar ..funkar det med trilogy också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...