Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan!

Är på jakt efter en ny preamp, Har fastnat för denna SM PRO AUDIO TC02.

är det någon som har den eller har prövat den och har något att säga om den ? Jag vet mycket väl att det finns betydligt bättre men känner inte att det är på preampen jag vill spendera alla pengar.

mvh

Robert

Annons
Postat

Måste du ha två kanaler? Annars så är helt klar Golden Age Pre-73 ett väldigt bra alternativ. Några kronor mer men väldigt mycket bättre...

Postat (redigerat)

Hej,

jag provade SM Pro'n, och upplevde den som grötig och allmänt "för jävligt". Inte imponerad alls.

Håller med pressrec och tycker att du åtminstone borde ta och kika på Golden Age Pre'n istället.

Gearwire demar...

http://www.youtube.com/watch?v=jwoIZD_nNv0&feature=player_detailpage

Men om du nu tvunget måste köpa SM så vet du väl om att du kan plocka upp den hos emusic för en bra mycket billigare peng än hos tüsken 😉

Vänligen,

CHAE

Redigerat av CHAE
Postat

Okej, igentligen har jag väl inte användning för två kanaler, Utan det var bara en jag vart rekomenderad av en att köpa just den, men hittade ingen vidare info om SM, Ska ta och kolla lite på Golden age och se vad jag kommer fram till..

tack så mkt för svaren.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.