Jump to content
Annons

Vi äro musikanter!


Frallz

Recommended Posts

Hallå hallå gott folk!

Har sedan jag intresserade mig för musikproduktion och alla procedurer som efterföljer följt detta forum, vilket jag tackar en högre makt för.

Sådan underbar läsning att ta del av under tråkiga arbetsstunder eller sena nätter.

Bestämde mig för att bli medlem, och tänkte att det kanske är dags att skriva en liten introduktion om mig själv!

Började min musikaliska karriär med Trombon hör och häppna. Tog lektioner regelbundet, samt övade hemma i ca 5 år. När jag insåg att det inte fanns mycket utveckling kvar för mig packade jag ner de fina rören och tar upp den gamla räven lite när jag känner för det.

Strax efteråt insåg jag att en hobby behövdes. Inhandlade en gitarr vilket snabbt blev till en passion och ett beroende.

Sedan kom stunden då jag upptäckte ljudproduktionens underbara värld av oändligt spenderande, och att det tar enormt lång tid att nå en nivå då man kan kalla sig duktig på det man gör. Vilket passade mig perfekt!

Har sedan en tid tillbaka börjat möblera om föräldrarnas garage (ja, jag är ung och bor fortfarande hemma) till en plats där jag och mitt band skulle kunna nyttja utrymmet till att repa. Vid samma tid har jag gjort mitt absolut bästa med att försöka få till inspelningsutrustning då jag mer än gärna kände att våra låtar förtjänade att spelas in, vilket jag tycker är extremt roligt att göra.

Kommer säkert komma med ett flertal frågor angående mitt lilla garage med t.ex. akustik, val av mickar, samt låtar vi komponerar för att få hjälp med den mixprocess som behövs.

Ha de så gött!

Frallz

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...