perdefinition Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 (edited) De flesta här är lite ostiga, men hyschar med det. Finns ingen anledning att skämmas, så jag börjar! Jag heter Per, och jag är ostig! Edited February 18, 2005 by perdefinition Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 V.g fyll själv i något vitsigt relaterat till bilden: _______________________________________ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadows Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 V.g fyll själv i något vitsigt relaterat till bilden: HA HA En ost i mässing ^ _______________________________________ Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Käka aldrig ost, som komma från barsebäck 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammagrella Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Mina vänner drog västerut - jag åt ost.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egghuvud Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Vad kallas det om man rånar ost butiken? Ett ostrån..... 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Mössens motorcyklar? Ostbågar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egghuvud Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 (edited) Eller den här... http://www.intriguing.com/mp/_scripts/cheese.asp Ett utdrag kanske? In a nutshell. And I thought to myself, "a little fermented curd will do the trick," so, I curtailed my Walpoling activites, sallied forth, and infiltrated your place of purveyance to negotiate the vending of some cheesy comestibles! O: Come again? C: I want to buy some cheese. Edited February 18, 2005 by Egghuvud Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomazopantera Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Okej... Vilka ostisar är bäst; OLW eller Estrellas? Själv har jag alltid gillat olws ostkrokar lite mer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Bäst är ostbågar dagen efter - i dubbel bemärkelse. Dagen efter utgång och dagen efter påsen öppnades. Mums! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Ost ÄR gott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katla Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Bäst är ostbågar dagen efter - i dubbel bemärkelse. Dagen efter utgång och dagen efter påsen öppnades. Mums! 😉 Ahhh... nu blev man ju sugen på lite dagsgamla ostbågar! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nattvaktaren Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Jag älskar trance från 1999 och fotbollslåtar. Är jag ostig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katla Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Jag älskar trance från 1999 och fotbollslåtar.Är jag ostig? Även After Shaves låt till fotbolls-VM 94? 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Jag älskar trance från 1999 och fotbollslåtar.Är jag ostig? Även After Shaves låt till fotbolls-VM 94? 😉 After Shave? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 http://www.gasklubben.com/gas/body_gas.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arete Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 För det första heter det ostkrokar. Och ska vi nu in på ämnet så är nog OLW's bäst, lite mer smak i dom tycker jag. Självklart skall de avnjutas dagen efter man öppnat påsen, så dom legat och mognat till sig lite :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Självklart skall de avnjutas dagen efter man öppnat påsen Precis. Och dagen efter man varit ute. Bakisbågar är bäst! 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadows Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 För det första heter det ostkrokar. Nej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 För det första heter det ostkrokar. Det gör det inte alls! Det heter ostbågar. Ostbågar är äckligt och luktar fotsvett... Sådeså! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PunkMackan Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Henke har så rätt! Fotsvett var ordet sa Bull... Lite som när man duschat för länge och får kärringhud...ostigt. Sådeså... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PunkMackan Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Kaffeost! Är det någon som har avnjutit denna Norrländska delikatess? Jag och Henke tycker att de är skitgott och så lite Knapsu det kan bli...... Inget för veklingar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Kaffeost!Är det någon som har avnjutit denna Norrländska delikatess? Jag och Henke tycker att de är skitgott och så lite Knapsu det kan bli...... Inget för veklingar... kaffeost? det käkade min mormor när hon började känna sig svag. Explorer och falukorv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 (edited) Kaffeost!Är det någon som har avnjutit denna Norrländska delikatess? Jag och Henke tycker att de är skitgott och så lite Knapsu det kan bli...... Inget för veklingar... Mäh asså ba....lixom. Nu börjar vi snacka grejjer här asså. Edited February 19, 2005 by Grahn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Kaffeost!Är det någon som har avnjutit denna Norrländska delikatess? Jag och Henke tycker att de är skitgott och så lite Knapsu det kan bli...... Inget för veklingar... kaffeost? det käkade min mormor när hon började känna sig svag. Explorer och falukorv! Mäh asså ba....lixom. Nu börjar vi snacka grejjer här asså. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammagrella Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Bara inte Lasse Åberg loggar in på forumet och börjar snacka Raketost.... 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diwic Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Är jag ostig? Det är lite svårt att svara på, så jag kände mig tvungen att tillsätta en utredning i frågan. Denna tillsatta utredning utsatte en tillredning för 1999 års trancemusik, och har nu kommit fram till ett delbetänkande som har konkluderat i en viktig principfråga som kan komma att genomsyra resten av utredningen för att underlätta kommande vägval under uppbyggandet av en ny struktur för utredningar av tillredningar inom trancemusik från 1999: Du är troligen ostig, under förutsättning att du inte är stig. // David Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fregrit Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 OLW's Jumbobågar! Vart tog dom vägen!?!? och varför säljer dom inte lagrade Cheez doodles? Det är ju som vin nästan.. Dom blir bara bättre och bättre ju längre det går! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts