hertingen Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Hej! NÄn som vet om det finns nÄt sÀtt att fÄ upp antalet "gilla" pÄ sin facebook sida? Man mÄste ju ha över 25 st för att fÄ en adress/namn till sidan, och mina vÀnner Àr alldeles för sega för att gilla sidan, eller sÄ vill dom inte för att dom inte gillar musiken. Vill gÀrna fÄ en adress sÄ att jag kan koppla ihop den med min myspace, reverbnation osv. och promota pÄ olika sÀtt. Tacksam för svar.
Hellpig Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Tja, du kan vĂ€l lĂ€gga in en lĂ€nk hĂ€r o frĂ„ga om forumnissarna vill uppfylla din önskan. Det vore inte första gĂ„ngen det hĂ€nde... đ
sadomachine (oregistrerad) Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Gör bĂ€ttre musik? đ
JJRockford Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Skriv till dom en och en pÄ chatten och krÀv att dom gör det omedelbart.
therocker Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Din musik Àr vÀl lite snÀv kanske, inte direkt hitliste, lite Marilyn Manson goes disco? (Det jag hörde pÄ myspace..) SÀg hur jag ska göra sÄ gillar jag!!
johle Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 NĂ€r jag gĂ„r in pĂ„ min "page" pĂ„ Faecbook ser jag direkt till vĂ€nster hur mĂ„nga som har "like":at. SĂ„ har det varit sedan första början? Ăven om man kommer in som nĂ„gon utifrĂ„n ser man vĂ€l det?
lonewind Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Hur hittar jag er pÄ facebook sÄ gÄr jag in och gillar?
Piccazzo Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Skapa ett antal nya Gmail konton , sedan ett antal nya facebook konton med dessa gmail konton och vips sÄ har du dina 25 vÀnner och kan byta namnet pÄ din Facebook sida.
hertingen Postat 17 september 2011 TrĂ„dstartare Postat 17 september 2011 Tack sĂ„ mycket allihop för tipsen/svaren. Kanon att ni erbjuder er att hjĂ€lpa till! đ sadomachine = lol, a man gotta do what a man gotta do... therocker = Jo, sĂ„ Ă€r det nog. Kul att du kollade upp myspaceÂŽn. HĂ€r Ă€r lĂ€nken till sidan som den Ă€r nu, om ni vill gilla: cryonik SjĂ€lvklart kommer jag att Ă„tergĂ€llda vĂ€nligheten genom att gilla tillbaka om ni har nĂ„gon sida. đ MVH Daniel
lonewind Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 SÄ, anvÀnde min artistsida (chris michols) för att gilla din sida.
BurninSven (oregistrerad) Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Om det inte vore för att jag inte gillar sjÀlva facebook (har faktiskt hittat en lÀnk som lovar att mitt konto ska raderas helt men det ÄterstÄr ju att se) sÄ skulle jag gÀrna hjÀlpa till.
Virvelvind Postat 19 september 2011 Postat 19 september 2011 Fattar inte riktigt tror jag, varför vill du komma upp i 25 gilla-markeringar? Du har ju bara 15 nu och kan ÀndÄ lÀnka till sidan hÀrifrÄn forumet, dÄ kan du vÀl lÀnka frÄn din Myspace osv ocksÄ?
sadomachine (oregistrerad) Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 SÄdÀr, gillat.... Kunde inte lyssna i telefonen men det verkar ju vara musik som jag borde gilla.... Mer industri Ät folket...
Piccazzo Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Fattar inte riktigt tror jag, varför vill du komma upp i 25 gilla-markeringar? För att byta adress frÄn tex : Facebook.com/1234465/mistermusic Till : Facebook.com/Mistermusic
Mats StĂ„lbröst Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 SĂ„ dĂ€r, nu har jag gĂ„tt in och lajkat Cryonic-sidan! Som tack för hjĂ€lpen kan vĂ€l du, och ni andra, göra detsamma med Studio pĂ„ Facebook? đ http://www.facebook.com/studiotidning /Mats pĂ„ Studioredaktionen
lonewind Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 SĂ„ dĂ€r, nu har jag gĂ„tt in och lajkat Cryonic-sidan! Som tack för hjĂ€lpen kan vĂ€l du, och ni andra, göra detsamma med Studio pĂ„ Facebook? đ http://www.facebook.com/studiotidning /Mats pĂ„ Studioredaktionen SjĂ€lvklart! Done!
therocker Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 SĂ„ dĂ€r, nu har jag gĂ„tt in och lajkat Cryonic-sidan! Som tack för hjĂ€lpen kan vĂ€l du, och ni andra, göra detsamma med Studio pĂ„ Facebook? đ http://www.facebook.com/studiotidning /Mats pĂ„ Studioredaktionen Behöver ni ocksĂ„ 25 st som gillar....? đ Hehe, gjort!
Hjorten Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 LÄnar trÄden lite och ber ocksÄ om lite fler gillningar. Nihil Collective Àr industri frÄn Uppsala, material och liveaction pÄ gÄng.
MrBluesman Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 (redigerat) Jag tĂ€nker inte be om "gillningar", men dĂ€remot fĂ„r ni gĂ€rna kolla in oss och gĂ€rna trycka "gilla" ifall vĂ„r musik faller i smaken! đ„° http://www.facebook.com/secretcircusband Redigerat 20 september 2011 av MrBluesman
BluesBoy Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Ni förtjĂ€nar ett klick, sĂ„ det har ni fĂ„tt. Jag kan vĂ€l passa pĂ„ att göra lite PR för bandet jag spelar i ocksĂ„. Tycker ni om det Ă€r ni varmt vĂ€lkomna att "gilla". đ Rigge Blues Band
sadomachine (oregistrerad) Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Det lÀt ju hur bra som helst....
Olavinter Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 Hej alla! Jag googlade och fick upp denna sida. Jag har samma problem som mÄnga av er! Jag har uppmanat kanske 50 personer att lajka, men bara 13 lajkar idag. Kan inte ni göra en insats och lajka, sÄ gör jag likadant som ni? Jag Àr speakerröst sÄ det Àr i nÀrheten av musik.http://www.facebook.com/SpeakerrostOlaRingdahl?ref=ts Ola
Erik dP Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 Tur att "gilla" numera inte behöver betyda att man faktiskt gillar. Annars skulle jag nog ha anledning att deppa med tanke pÄ hur fÄ som "gillar" min musik.
tordA Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 mycket gillande blev det đ hĂ€r Ă€r en till: http://www.facebook.com/1PlusZero
Ridpojken Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 25 likes? Det har jag skrapat ihop till det mest vĂ€rdelösa sidor jag skapat inom loppet av ett par dagar đ
BluesBoy Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 mycket gillande blev det đ Och jag tackar allra ödmjukast. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.