Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

NÄn som vet om det finns nÄt sÀtt att fÄ upp antalet "gilla" pÄ sin facebook sida?

Man mÄste ju ha över 25 st för att fÄ en adress/namn till sidan, och mina vÀnner Àr alldeles för sega för att gilla sidan, eller sÄ vill dom inte för att dom inte gillar musiken.

Vill gÀrna fÄ en adress sÄ att jag kan koppla ihop den med min myspace, reverbnation osv. och promota pÄ olika sÀtt.

Tacksam för svar.

Annons
Postat

Tja, du kan vĂ€l lĂ€gga in en lĂ€nk hĂ€r o frĂ„ga om forumnissarna vill uppfylla din önskan. Det vore inte första gĂ„ngen det hĂ€nde... 😉

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Gör bĂ€ttre musik? 🙂

Postat

Din musik Àr vÀl lite snÀv kanske, inte direkt hitliste, lite Marilyn Manson goes disco? (Det jag hörde pÄ myspace..) SÀg hur jag ska göra sÄ gillar jag!!

Postat

NĂ€r jag gĂ„r in pĂ„ min "page" pĂ„ Faecbook ser jag direkt till vĂ€nster hur mĂ„nga som har "like":at. SĂ„ har det varit sedan första början? Även om man kommer in som nĂ„gon utifrĂ„n ser man vĂ€l det?

Postat

Tack sĂ„ mycket allihop för tipsen/svaren. Kanon att ni erbjuder er att hjĂ€lpa till! 🙂

sadomachine = lol, a man gotta do what a man gotta do...

therocker = Jo, sÄ Àr det nog. Kul att du kollade upp myspaceŽn.

HÀr Àr lÀnken till sidan som den Àr nu, om ni vill gilla: cryonik

SjĂ€lvklart kommer jag att Ă„tergĂ€llda vĂ€nligheten genom att gilla tillbaka om ni har nĂ„gon sida. 🙂

MVH

Daniel

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Om det inte vore för att jag inte gillar sjÀlva facebook (har faktiskt hittat en lÀnk som lovar att mitt konto ska raderas helt men det ÄterstÄr ju att se) sÄ skulle jag gÀrna hjÀlpa till.

Postat

Fattar inte riktigt tror jag, varför vill du komma upp i 25 gilla-markeringar? Du har ju bara 15 nu och kan ÀndÄ lÀnka till sidan hÀrifrÄn forumet, dÄ kan du vÀl lÀnka frÄn din Myspace osv ocksÄ?

Postat

SÄdÀr, gillat....

Kunde inte lyssna i telefonen men det verkar ju vara musik som jag borde gilla....

Mer industri Ät folket...

Postat

Ni förtjÀnar ett klick, sÄ det har ni fÄtt.

Jag kan vÀl passa pÄ att göra lite PR för bandet jag spelar i ocksÄ.

Tycker ni om det Ă€r ni varmt vĂ€lkomna att "gilla". 🙂

Rigge Blues Band

Postat

Det lÀt ju hur bra som helst....

• 2 mĂ„nader senare...
Postat

Tur att "gilla" numera inte behöver betyda att man faktiskt gillar. Annars skulle jag nog ha anledning att deppa med tanke pÄ hur fÄ som "gillar" min musik.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.