Jump to content
Annons

Detta gör jag :)


fishfriend (oregistrerad)

Recommended Posts

fishfriend (oregistrerad)

tjena tjena,

jag är ingen ny medlem, men jag har inte gjort någon sådan här presentation innan 🙂

så jag tänkte få lite mer gratis publicitet av de här 🙂

Jag har använt Fl studio 7 xxl producer edition nu i 5 år

jag har knappt lärt mig hälften 😛 Men de är roligt som bara fan o sitter drygt 3 timmar om dagen ( när jag är ledig elr helg blir de minst 5 timmar om dagen)

Youtube har sjukt grymma tutorials på fl studio, de är där jag har lärt mig mest faktiskt 🙂

M4en som sagt, jag har gjort musik i ca 5 år nu, har kanske 15 låtar jag är stolt över 😉

ungefär 600 projekt som inte är klara än

Vet inte om man får länka till soundcloud här men gör ett försök 🙂

Lyssna gärna o se om du gillar nått,

Jag gör mer remixer än egna låtar så ni har ju garanterat inte hört mina remixer 😛

Men här är dom tillsammans med mina egna 🙂

Jag har funderat på att börja med Cubase elr Reason, Men har jag precis lärt mig fl någorlunda så varför ska man byta lixsom ? 😛

går o göra lika bra musik på Fl studio med rätt plugins och erfarenheter

De va allt för mig,

MVH Emil ( LOZT )

Redigerat av fishfriend
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

tjena tjena,

jag är ingen ny medlem, men jag har inte gjort någon sådan här presentation innan 🙂

så jag tänkte få lite mer gratis publicitet av de här 🙂

Jag har använt Fl studio 7 xxl producer edition nu i 5 år

jag har knappt lärt mig hälften 😛 Men de är roligt som bara fan o sitter drygt 3 timmar om dagen ( när jag är ledig elr helg blir de minst 7 timmar om dagen)

Youtube har sjukt grymma tutorials på fl studio, de är där jag har lärt mig mest faktiskt 🙂

M4en som sagt, jag har gjort musik i ca 5 år nu, har kanske 15 låtar jag är stolt över 😉

ungefär 600 projekt som inte är klara än

Vet inte om man får länka till soundcloud här men gör ett försök 🙂

Lyssna gärna o se om du gillar nått,

Jag gör mer remixer än egna låtar så ni har ju garanterat inte hört mina remixer 😛

Men här är dom tillsammans med mina egna 🙂

Jag har funderat på att börja med Cubase elr Reason, Men har jag precis lärt mig fl någorlunda så varför ska man byta lixsom ? 😛

går o göra lika bra musik på Fl studio med rätt plugins och erfarenheter

De va allt för mig,

MVH Emil ( LOZT )

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul med folk som lägger mycket tid på att göra musik. Men det allra viktigaste är ju trotts allt att man behärskar och är en klippa på det instrument man gillar att spela på, sedan är det ju inte så svårt att få till det med dagens teknik till hjälp. Lycka till med musiken

Link to comment
Dela på andra sajter

fishfriend (oregistrerad)

Kul med folk som lägger mycket tid på att göra musik. Men det allra viktigaste är ju trotts allt att man behärskar och är en klippa på det instrument man gillar att spela på, sedan är det ju inte så svårt att få till det med dagens teknik till hjälp. Lycka till med musiken

ne de är sant de också, men de finns ju olika "klasser" på att göra musik på datorn, de kan ju va fruktansvärt avancerat ibland, beror på vad man vill göra lixsom, och lätt ibland 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...