Jump to content
Annons

Scenkläder


The Mr

Recommended Posts

Anser man att det är humor att hänga ut medelålders män ifrån ett tyskt dansband.

Är inte det ett tecken på fördomar att tro att dom är från Tyskland?

Jag har nog fel, men jag trodde de var ifrån tyskland för många dansband klädde sig på det viset ifrån Tyskland ett tag. Sedan förstår jag inte varför det skulle vara en fördom att tro de var ifrån Tyskland. Förstår inte vart du vill komma med det där inlägget!

Mvh,

Erik

Har du skrattat sen du sket sist eller är du bara allmänt tråkig människa?

Ryck upp dig nu för faan. Tycker du är väldigt larvig med dessa anklagelser och prediken om vad som är rätt och fel bla bla bla. Humor för i helvete Erik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Erik Hofstein (oregistrerad)
Jag är ganska trött på din sociala inkompetens

Vad grundar du på att jag är socialt inkompetent?

Jag är mycket framgångsrik och social kompetent människa. Jag är väl respekterad av mina vänner. Något jag hoppas du är också. Tror du bara hotad att jag är ärlig och inte säger saker som du tycker om så du avfärdar det med enkelt stoppa människor i fack utan att känna dem. Tror du bör tänka efter innan du slänger ur dig massa ord. Nu är jag stark och självsäker människa som inte känner mig hotad av sådana kommentarer. Du kommer inte långt i den verkliga världen med en sådan dålig attityd.

Mvh,

Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ganska trött på din sociala inkompetens

Vad grundar du på att jag är socialt inkompetent?

Jag är mycket framgångsrik och social kompetent människa. Jag är väl respekterad av mina vänner. Något jag hoppas du är också. Tror du bara hotad att jag är ärlig och inte säger saker som du tycker om så du avfärdar det med enkelt stoppa människor i fack utan att känna dem. Tror du bör tänka efter innan du slänger ur dig massa ord. Nu är jag stark och självsäker människa som inte känner mig hotad av sådana kommentarer. Du kommer inte långt i den verkliga världen med en sådan dålig attityd.

Mvh,

Erik

Tror gör man i kyrkan erik. Försök grunda dina inlägg på fakta istället för tomma gissningar. Patetisk

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad grundar du på att jag är socialt inkompetent?

Jag är mycket framgångsrik och social kompetent människa. Jag är väl respekterad av mina vänner. Något jag hoppas du är också. Tror du bara hotad att jag är ärlig och inte säger saker som du tycker om så du avfärdar det med enkelt stoppa människor i fack utan att känna dem. Tror du bör tänka efter innan du slänger ur dig massa ord. Nu är jag stark och självsäker människa som inte känner mig hotad av sådana kommentarer. Du kommer inte långt i den verkliga världen med en sådan dålig attityd.

Mvh,

Erik

Tillåt mig skratta 😄😄😆

Du är inte den allsmäktige Guden bara för att dina röster i huvudet säger det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Vad har jag gjort er Lavreal och Addick?

Tål ni inte människor som är ärliga och empatiska?

Redigerat av Erik Hofstein
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Jag tänker inte skriva i den här tråden mer, jag blir så arg bara!

Förstår inte hur vissa människor kan vara så elaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker inte skriva i den här tråden mer, jag blir så arg bara!

Förstår inte hur vissa människor kan vara så elaka.

Inte min avsikt att vara elak men "dum fråga, dumt svar". Ber om ursäkt om dettta har gått lite överstyr men jag håller tummarna för lite positiva inlägg från dig framöver.

Over and Out.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du påstår att vi inte gör mycket nytta här på forumet altså? Hehe.

Men vilken mening har du då med ditt klagande hit och dit. Men fortsätt för all del. Så man har nåt att skratta åt emellanåt  😄

Jag tillrättavisar bara och uppvisar lite civilkurage. Jag klagar inte, anser bara man behöver visa lite netettikett och uppföra sig utan göra sig rolig på andras bekostnad. Tänk om det var din far som var med i bandet och alla sitter och gör sig roliga på hans bekostnad. Tycker bara människor saknar empati för andra människor och civilkurage att inte låta andra människor vara olika sig själva!

mvh,

Erik

Skulle min farsa var med i det bandet skulle jag skrattat ännu mer 😆 :lol:

Nu förhåller det sig faktiskt så att det är JAG som sitter framför de tre andra. Från vänster står Kent-Urban, Gert-Jonny, Bert-Lennart och då till sist jag, Tor-Yngve. Och jag antar att ingen av dem var din gamle farsgubbe? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk att det enda man behöver göra på dessa forum är att hålla utkik efter Mästaren och Erik H om man vill ta del av lite munhuggeri...

Lika pålitligt som att ACDC kommer att låta som de alltid gjort....och göra samma skivan ännu en gång... 😛

Hackeman, har du varit och snokat om dessa herrars ip-adress överensstämmer med någon annans på forumen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hackeman, har du varit och snokat om dessa herrars ip-adress överensstämmer med någon annans på forumen?

Kan Hacke göra det utan adminverktyg så är jag impad!

Tråden har ballat ur rejält och Erik har på egen begäran fått sitt medlemskap raderat.

PS. Flyttade från Allmänt till Utanför ämnet. DS.

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer att sakna gamle Erik H, lite "Nattvaktaren on ecstacy" över det hela.

Jag tror dock Brojd är något intressant på spåret. Skulle våga sätta en bira på att det finns en koppling. Förmodligen en Dr Jekyll & Mr Hyde-pryl. Typ undertecknad, Rockfart eller Demoniqus som ruttnat ur på att mestadels vara trevlig och myspys, och via sitt alias dänger på allt och alla 😆

Kanske Rockfart har dåligt ölsinne, så när han tryckt i sig 23-24 bira börjar han veva som Erik H, och sitter och dårflabbar, full som en spruta vid sin skärm samtidigt som han pucklar på Lavrell och Addic59 så blodet skvätter.

Hacke, var är du, kom´sa? Sååja duktig hacke, hitta IP, ja såjasåja hacke, inte hoppa, IP, sök IP, jaaaa hacke, var är IP? SÖÖÖK ! ! !

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt, Erik verkar vara äkta vara 😄

Men han finns inte i Eniro, det går inte att googla fram honom. Hmmm.. 😆

Edit: hackehackehackehackehackehackehackehackehackehackehacke

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...