Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

UpptĂ€ckte till min fasa att jag hade 2.7 GB audiofiler pĂ„ min hĂ„rddisk. Jag har inte varit sĂ„ noga med att döpa dem heller. Hmmm hur rensar man bort dem. Vill minnas att det finns nĂ„got sĂ€tt att lyssna igenom dem utan att importera dem. Finns det nĂ„got sĂ€tt att lyssna sĂ„ man kan rensa bort alla onödigheter utan at importera in dem? 😄

Annons
Postat (redigerat)

Kör du Cubase eller??? 😉

Om sĂ„...brukar jag gĂ„ in i import audiofile och prelyssna utan att importera...men det kanske inte Ă€r det du menar? 😄

Redigerat av karl
Postat

Dessa bör vÀl ligga i varsitt projekt? I sÄna fall kan du öppna projektet och titta i Audio Pool vilka ljudfiler som inte anvÀnds i projektet och ta bort dessa.

Ligger det en hel hög med ljudfiler som Àr helt osorterade sÄ skulle jag föreslÄ WinAmp eller dylikt för att lyssna igenom och rensa.

/Majken

Postat (redigerat)

Hur var det nu man rensade audiofiler?

- Vilken mordisk TrĂ„dTitel! KontrA* gör medelst frĂ„gan - Varför ska man rensa audiofiler? Smakar dom ens gott? Är inte dom allra

flesta audiofiler snÀlla snubbar som stillsamt lyssna musik uti sina, mÄhÀnda e$oteriska dock oftast vÀlljudande, musikanlÀggningar?

De e humor, de e humor (eller mest trams 🙂?)

Mvh A*

Redigerat av A*udiomaniker
Postat

ibland Ă€r jag ett riktigt Ă€gghuvud. Nu fungerar det. Trist bara att det kommer att ta ca trehundra timmar att rensa upp i trĂ€sket..... Men man skall vĂ€l ta lĂ€rdom av sina misstag alltid döpa audiotracksen, alltid döpa audiotracksen, alltid döpa audiotracksen....... 🙂

Postat
ibland Ă€r jag ett riktigt Ă€gghuvud. Nu fungerar det. Trist bara att det kommer att ta ca trehundra timmar att rensa upp i trĂ€sket..... Men man skall vĂ€l ta lĂ€rdom av sina misstag alltid döpa audiotracksen, alltid döpa audiotracksen, alltid döpa audiotracksen.......  😄

LĂ€gg ut dom pĂ„ Demosidan sĂ„ kan vi andra fĂ„ avgöra vilka som ska bort 😆

Postat
Winamp vill inte ta audiofilerna....hmmm vad kan det bero pÄ?

Inspelade med 24-bitars upplösning kanske? Vill minnas att WinAmp inte skall gilla sĂ„nt. Tror att 16 eller 32 skall gĂ„ bra, Claes borda vĂ€lan dyka upp snart. Han vet sĂ€kert eller Demoniqus 😆

/Majken

• 2 veckor senare...
Postat
Hur var det nu man rensade audiofiler?

! KontrA* gör medelst frÄgan

Mvh A*

sluta med din jÀvla A* din jÀvla fjant

Stör mig nÄt fruktansvÀrt pÄ det.

sÄ omoget.

Har du problem med nÄt eller ?

Postat

sÄ omoget.

Lugna er! Personangrepp Àr aldrig kul. Vill ni kommentera A*'s sprÄkbruk finns det en trÄd för det hÀr.

Postat

sÄ omoget.

Lugna er! Personangrepp Àr aldrig kul. Vill ni kommentera A*'s sprÄkbruk finns det en trÄd för det hÀr.

Jag tycker vi röstar bort fjanten frÄn forumet.

Postat
Jag tycker vi röstar bort fjanten frÄn forumet.

Om man lÀser trÄden verkar det som att hon/han lÀmnade forumet för snart en vecka sedan.

Ska vi ÄtergÄ till Àmnet nu?

Postat
Winamp vill inte ta audiofilerna....hmmm vad kan det bero pÄ?

Testa med Foobar2000 som finns med pĂ„ studioskivorna. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.