luddevig Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Tjena! Fick ett M-audio fast track USB-ljudkort i studentpresent men får tyvärr inte det att fungera. När jag försöker öppna Pro Tools får jag ett felmeddelende: "Unable to locate M-audio hardware. Make sure your hardware is connected and turned on". Ljudkortet är ikopplat och jag kan lyssna på(ex. spotify) och spela in(audacity) musik med det. Hur kan jag lösa det här problemet måntro? Mvh
CHAE Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 (redigerat) ...och senaste drivrutinerna är installerade? Kör du Mac eller PC? Du har valt M-audio som I/O i ProTools? Är inte så inne på PT iofs. Och nu såg jag att kortet verkar fungera och att upp- och inspelning verkar fungerat såatteeeeee... My bad. Vänligen, CHAE Grattis till studenten förresten 🙂 Redigerat 12 juni 2011 av CHAE
luddevig Postat 12 juni 2011 Trådstartare Postat 12 juni 2011 Tack 😄 PC SP2! Nej det här var en svår nöt att knäcka alltså...Ska testa på min andra dator. Tack för hjälpen iaf! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.