Jump to content
Annons

Stativ för Yamaha HS80M

Recommended Posts

borgona (oregistrerad)
Postat

Thomann har en fin bundling med milenuim stativen. Någon som har erfarenhet av dessa? Väggupphängning?

Annons
Postat

Jag har dessa stativ. Helt ok. Bytte nyligen till ett par dyrare som man kan fylla med sand, det gjorde en hel del för basen. Men som sagt helt ok stativ 🙂

Postat
  On 2011-05-26 at 15:38 sa crillemannen:

Jag har dessa stativ. Helt ok. Bytte nyligen till ett par dyrare som man kan fylla med sand, det gjorde en hel del för basen. Men som sagt helt ok stativ 🙂

Låter ju onekligen ganska spännande. Länk?

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

Jag har köpt dessa stativ (EDIT: Millennium alltså!) och är missnöjd med kvaliteten. Mina exemplar är felborrade alternativt har de inte lyckats knacka på plastdetaljerna ordentligt, så att det inte går att montera dem på samma höjd om man vill att säkerhetssprinten ska vila på kanten av nedre delen.

Men priset är ju bra förstås.

Jag kan också tycka att de känns aningens ostabila, men jag har inget att jämföra med, så jag kanske bara är nojig.. 😉

Jag tror inte de är en dålig produkt generellt (man får vad man betalar för), men det känns lite surt att jag inte blev helt nöjd.

/ Martin

Redigerat av MartinÖjes

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.