Jump to content
Annons

Hej forum tokar!


Hemmpe

Recommended Posts

ja som rubriken säger .. tokeri?

undrar bara hur det står till med mig.?

vet ni det så bjussar jag på Bira 🙂

nä vet att jag har varigt lite över dimension kaxig.

är inte det i normala fall vill bara be om ursäkt.(har en böld i rumpan som dom satte gummisnodd på.🙁

och säga att jag gillar detta forum.

pg.av allt kunnigt folk.bra addmins.

och kärleken som nu mer dyker upp.

Alltså mer kärlek till musiker och musiken.mindre tjafs.

tjafs är för visso bra men man behöver inte driva frågan längre än näsan.

så ser jag på det 🙂 gilla mig lite även om jag

sporadiskt dyker upp som gubben i lådan..

det kommer lite mer hobby musik från mig ni som gilla stoner rock kommer growla högt.

därför att jag digging the dirt just nu.har manipulerat gurorna stackarna till maximum dirt..

låter korv.dödens dödde dö döende döb dhöhhh.jaja ni hajar.

puss kram

Hemmpe

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Haha, fan va kul... hänger du ofta full på det här forumet? Kollade din historik av inlägg och först såg det ut som du hade grov dyslexi eller åtmistone tillhörde född-i-facebook generationen som kör svenska skrivandet i kloaken, men sen började det se ok ut... och sen hörde jag ben-låten och den var fet. Grym. Lägg märke till versalt G. Du hade fått ett versalt sådant även om det inte varit början på en ny mening, t.ex såhär: Den var Grym.

Bakis när du läser detta eller? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket party Jag hade här haha!

Och Ja med Stort J jag har faktiskt dyslexi precis som våran Konung.

Blir absolut inte bättre av att man tar några Wirre och sitter och spelar med polarna,

Sen hem och försöka skriva med linserna sittandes på tinningarna.

Har nog aldrig läst en bok i hela mitt liv så Jag kan tänka mig att mitt ordspråk är åt helvete.

Im lerning by doing ..so what.Inget illa ment.Är man en Rocker så är man,då får man ta skit.

Jag är en ödmjuk man som rockar i vilket fall som helst när som helst vart som helst.

Va fan vi måste få upp siffrorna till ett bättre läge.

Elektroniskt/dans 442503 visningar

Rock/Metal 297467 Visningar.

Kom igen nu Öka..

Smiling dyslexi Hemmpe..Hahaha

Jaja Rosa kalsingar har jag inte provat inte vad jag vet. Fick ett par rosa trosor en gång av en brud,som satt på min skalle dan efter.

Eller måste man skriva förlåt varje gång blir ju fan tok jobbigt.haha

Trevlig lördag hoppas låten Rock lite ialf.

Puss kram..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha, helt sjukt, men en sån dröm har jag också haft. Fast vi hade inte krökat så mycket då, det var innan dom byggde himlabadet i Sundsvall. Aja, hursomhelst så trodde jag att typ Fredde (Fredrik) hade betalat, men när vi skulle gå så kom den kinesen springande och skrek SPLINGNOTA SPLINGNOTA! Alla på krogen bara stirrade på oss, och vi stirrade på Fredde som stirrade på papperslampan som hängde på väggen. Du vet, typ en 50-talspinuppa, en riktig slampa tryckt på sånt där tunt sladdrigt papper. En riktig papperslampa från förr. Kinesen drog fram värsta nunchackos fast av ätpinnar med björntråd emellan, å då vaknade jag, helt genomsvettig! Det hade ju inte varit så konstigt egentligen, men det som var så ofattbart sjukt var..och nu kommer det värsta: - Jag sov över hos Fredde!! Asså fatta att jag sov hos Fredde, och samtidigt drömde att jag var på kinakrog med honom....?

Några dagar senare ringde jag syrran, och vi snackade lite allmänt jada-jada-jada, och då säger hon plötsligt att hon har sålt mammas bil. Jag visste inte vad jag skulle säga eller göra, och då tänkte jag fråga er, som kan en del om bilar:

1. Borde jag ha hållit masken och pratat om något annat?

2. Skulle jag ha ifrågasatt varför hon hade gjort det, eller är det hennes ensak?

3. Är det nu jag skulle ha släppt bomben om vad jag gjorde med hennes tandborste för 11 år sedan?

Jag har grubblat en del på det här, men jag har ju samtidigt mitt eget liv att leva, och jag känner att jag verkligen borde ta tag i ljudkortsfrågan. Men hur vet man vilket ljudkort som är bäst?? Jag vill inte ställa frågan i det här forumet för det blir säkert jättedålig stämning då..

Aja, ha en riktigt trevlig påsk alla biltokar där ute!

/Gunnar

Link to comment
Dela på andra sajter

hahah vad ända in i pipsvängar.

Sådär har jag också gjort!!!!

Jag var på ica och skulle köpa en lakritspipa (ni vet en såndär med rosa strössel på) så bad jag expiditen om det,

och hon blev skitskraj och trodde jag var från maffian. det stod sara på hennes namnskylt, så jag tilltalade henne vid namn och allt var frid och fröjd.

det roliga i det hela vara att hennes hund hade jag hälsat på några dagar tidigare. då kunde jag ställt mig inför dilemmat, skulle jag nämna det eller inte? 😱

tyvärr fick jag aldrig chansen då jag vaknade innan det hände, men ni kan ju tänka er.

ja men vafan. Skål då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har grubblat en del på det här, men jag har ju samtidigt mitt eget liv att leva, och jag känner att jag verkligen borde ta tag i ljudkortsfrågan. Men hur vet man vilket ljudkort som är bäst?? Jag vill inte ställa frågan i det här forumet för det blir säkert jättedålig stämning då..

Varför blir det dålig stämning? Jag skulle gärna vilja veta vilket ljudkort som är bäst. Har hört att Soundblaster inte alltid är så bra som det utger sig från att vara....?

Link to comment
Dela på andra sajter

Här luktar bränt gummi .vafan har ni gjort om min balla tråd till ljudkorts förfrågningar Bahh

dagens ungdomar vet fan i mig inte hur man kopplar en dibox i arslet så det slutar brumma.

Helvete jag har misslyckats.jag är 44 batteriet håller på att ta slut .

Ryck upp er Jävla kanelbulle.

Ursäkta ..fan får pung bråck på er. Tokeri inte Ljudkort hahaha

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...