Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ni som kör Cubase 6.

Jag sÄg pÄ bild pÄ steinbergs hemsida att de har en "ny" de-esser i pluggpaketet - jag sÄg ju naturligtvis pÄ kontrollerna att det Àr samma som den förra (den som var powered by SPL) men att den nu har fÄtt cubase egna skin.

Dock vill jag veta om den nya nu Àntligen Àr 64bit? För det var inte den förra... Jag sitter just nu pÄ Cubase 5 - och den pluggen Àr 32 bit och mÄste ha vst bridge för att fungera. NÀr jag plockade bort vst bridge ur component-mappen sÄ försvann den pluggen ur alla mina projekt...

I insertlisten kunde man ocksÄ se att den pluggen hade tvÄ slash-streck framför sig.

NÄ??? Sjukt jÀvla bra de-esser Àr det annars...

Annons
Postat

Tack Tilly! Schyst av dig,

Du, en sak till - kan man vÀlja frekvenser pÄ nÄgot sÀtt? Jag ser en liten pil uppe i höger hörn???

Den gamla kunde man stÀlla mellan male och female (tror den togglade mellan 5-7 khz)

?

Postat

Pilen uppe i högra hörnet Àr "generic editor".

Klickar man pÄ den sÄ blir pluginen som bilden nedan.

Den finns pÄ varje plugin (vst samt vsti).

Man kan inte vÀlja nÄgon frekvens, tyvÀrr.

🙂

post-78-0-10006100-1302994677_thumb.jpg

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.