JJMusik Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Ni som kör Cubase 6. Jag sÄg pÄ bild pÄ steinbergs hemsida att de har en "ny" de-esser i pluggpaketet - jag sÄg ju naturligtvis pÄ kontrollerna att det Àr samma som den förra (den som var powered by SPL) men att den nu har fÄtt cubase egna skin. Dock vill jag veta om den nya nu Àntligen Àr 64bit? För det var inte den förra... Jag sitter just nu pÄ Cubase 5 - och den pluggen Àr 32 bit och mÄste ha vst bridge för att fungera. NÀr jag plockade bort vst bridge ur component-mappen sÄ försvann den pluggen ur alla mina projekt... I insertlisten kunde man ocksÄ se att den pluggen hade tvÄ slash-streck framför sig. NÄ??? Sjukt jÀvla bra de-esser Àr det annars...
JJMusik Postat 14 april 2011 TrÄdstartare Postat 14 april 2011 Tack Tilly! Schyst av dig, Du, en sak till - kan man vÀlja frekvenser pÄ nÄgot sÀtt? Jag ser en liten pil uppe i höger hörn??? Den gamla kunde man stÀlla mellan male och female (tror den togglade mellan 5-7 khz) ?
Tilly Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Pilen uppe i högra hörnet Ă€r "generic editor". Klickar man pĂ„ den sĂ„ blir pluginen som bilden nedan. Den finns pĂ„ varje plugin (vst samt vsti). Man kan inte vĂ€lja nĂ„gon frekvens, tyvĂ€rr. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.