Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Nu har jag anmält mig till stockholm halvmaraton.

nä förresten, det var Ali som anmälde mig, men skit samma.

Halvmaraton, är det som gbg-varvet då, 21km?

edit, lycka till också. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Se Cargo om du måste välja.

Har du också sett den?

Den är ju i vilket fall som helst asbra! Var länge sedan jag såg den nu så det är nog inte omöjligt att det blir den ändå.

Postat

Har du också sett den?

Den är ju i vilket fall som helst asbra! Var länge sedan jag såg den nu så det är nog inte omöjligt att det blir den ändå.

Har inte sett, men Dum & dummare är ju lite gjord.

Postat (redigerat)

Halvmaraton, är det som gbg-varvet då, 21km?

edit, lycka till också. ☺️

Ja, halvmaror är oftast som ett marathon fast halva distansen. 😛

edit: tack ☺️

Redigerat av Fidden
Postat

Ja, halvmaror är oftast som ett marathon fast halva distansen. 😛

edit: tack ☺️

Som totalt oinsatt i allt vad sport heter så känns det bra att dubbelkolla elementära saker ibland, 😄 hade bara för mig att maraton var på 4,2.

Postat (redigerat)

engadget.com gör jävligt bra recensioner på prylar.

Redigerat av Memphis
Postat

engadget.com gör jävligt bra recensioner på prylar.

Såg kul ut 🙂 Jag gillar gearwire.com

Postat

Den förlorade symbolen - Dan Brown (Har läst flera andra av honom och diggar dom starkt)

Luftslottet som sprängdes - Stig Larsson (Har läst de två första i Milleniumserien, blir spännande me sista nu)

Historien om världens mest kända ekvation (Faktabok egentligen, om Einstein, kärnfysik, nördigt jag vet. 😄)

Relativitetsteoriboken är väl den minst nördiga av dom där.

Postat (redigerat)

Relativitetsteoriboken är väl den minst nördiga av dom där.

Hur tänker du då? De andra har ju typ två tredjedelar av sveriges befolkning läst, vanliga deckare ju.

edit, eller ja, för att vara deckare så är innehåller deras story rätt mycket teknisk information osv men nördiga skulle jag inte vilja kalla dem.

Redigerat av Memphis
Postat

Fet avatar Pazo. 😄

Killis nya var väl fin. xD

Jag får fotbollsuperstjärne-vibbar av den.

Postat

Hur tänker du då? De andra har ju typ två tredjedelar av sveriges befolkning läst, vanliga deckare ju.

edit, eller ja, för att vara deckare så är innehåller deras story rätt mycket teknisk information osv men nördiga skulle jag inte vilja kalla dem.

En utmärkt populärvetenskaplig bok mot två tämligen mediokra dussinromaner, ok då är jag väl en nörd då.

Postat (redigerat)

Jag får fotbollsuperstjärne-vibbar av den.

Jag tippar att det e från Valborg eller när det var, på den stora spelningen de hade för folk att som chillade i den stora parken.

Redigerat av Memphis
Postat

Jag tippar att det e från Valborg eller när det var, på den stora spelningen de hade för folk att som chillade i den stora parken.

tumblr_l26qjdwukp1qzl6a9o1_500.jpg

Postat

huh?

ameh, du vet vilken jag menar, ni postade massa bilder för inte så längesedan. äh, glöm det då. 😛

Postat (redigerat)

asså jag förstår vekrligen inte hur du kan ha så jävla svårt för att skriva en vanlig mening memph! 😛

EDIT: och inte liksom ha läs/skriv-svårigheter 😛

Redigerat av Pazo
Postat

Orka foppoll! Är ju KÄNDIS!

...och hela Aneby skiter på sig av upphetsning va? 😛

Postat (redigerat)

asså jag förstår vekrligen inte hur du kan ha så jävla svårt för att skriva en vanlig mening memph! 😛

Från killen som definierar "sa ju det" som "jag skulle just skriva det"

Redigerat av Pico
Postat (redigerat)

Inte min dag idag. 😏

edit, Pazo, DU kan va sepé!

Redigerat av Memphis
Postat

EDIT: och inte liksom ha läs/skriv-svårigheter 😛

Om man inte kan läsa meningen så är man nog antingen dyslektiker eller från colombia med omnejd... 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.