Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

om jag stängde av ipredator skulle det säkert gå mycket fortare iofs... men nu är jag uppe i ca 650 kB/s, och då borde jag hinna klart innan käket kommer.

Postat

Jag var ute och löpte innan! (inte löpa som typ hundar å andra djur gör)

3km-spåret på 19min

Tack för förtydligandet. ☺️

Postat

Dingbats: nu när du gjort din fyradagars-vecka, vad ska du nu hitta på?

Postat

Jag gör väl vad jag känner för.

Sweet. Latte och tokrunk hela sommaren m a o? 😛

Postat

Jag dricker inte kaffe, mängdrunk är sällan särskilt givande, och tungan håller jag kvar inne i mun.

"mängdrunk" 😆 :lol: Vilket jävla ord! 😄

Postat

Du behöver nog ta några benso.

Antagligen

😑

Vaddå'rå! 😮 Sitter du på ngt bra skit elle' vavavavva? 😉

Postat

Tror att eftersom jag har så pass mycket penningar som jag ändå har så tar jag nog och satsar på en lite halvordentlig kamera ändå för några hundra mer än jag egentligen har lust att betala.

Postat (redigerat)

Tror att eftersom jag har så pass mycket penningar som jag ändå har så tar jag nog och satsar på en lite halvordentlig kamera ändå för några hundra mer än jag egentligen har lust att betala.

Vad har du tittat på?

Redigerat av CHAE
Postat

Har du tittat på?

Ingenting direkt sådär, men typ Nikon D70 eller vad den hette eller något i den prisklassen. Tolv fjorton hundra beggad.

Postat (redigerat)

Ingenting direkt sådär, men typ Nikon D70 eller vad den hette eller något i den prisklassen. Tolv fjorton hundra beggad.

Nikon är såklart bra 😑 Ptja, 1200-1400 är ju en no brainer. Men vänta här nu: du får inte bara huset utan även ett ob också?

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.