Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Funderar på att gå ut och skrika argt jag också, det verkar vara kutym här.

😆

😕

Annons
Postat

😲

😉

😆 :lol:

Såja, lugn och fin nu, Memphis 🙂

Postat

Nä-ä

Funderar på att byta tilbaka till chrome

på laptopen kör jag både chrome och firefox, bara för att vissa insticksprogram inte funkar i chrome. Stylish och garmin connect för att vara specifik. Därför kör jag studioforum och garmin i firefox och resten i chrome.

Postat

på laptopen kör jag både chrome och firefox, bara för att vissa insticksprogram inte funkar i chrome. Stylish och garmin connect för att vara specifik. Därför kör jag studioforum och garmin i firefox och resten i chrome.

Såntdär har jag inga problem med. Jag vill bara ha så snabb och oseg som möjligt samtidigt som den inte kräver för mkt på datorn hela tin. Och ett viktigt krav är en bra "Top pages/fast dial/speed dial" och hittills har Firefox den sämsta såndär av alla tre.

Postat

Tror bannemig jag ska köpa hem en pizza ikväll.

Såpass?

Postat

Är det claes som anses ha flest inlägg av alla på forumet?

Claes har 18487 inlägg.

pazo har 43000 xD

Postat (redigerat)

Vad är det? Går det att äta?

När man öppnar ny flik (samt startsidan) får man ett sånthär fönster

Speed-Dial_Google-Chrome.jpg

Ja fast man anpassar den till hur man själv vill ha den

Äta: ja

Redigerat av Pazo
Postat

Såntdär har jag inga problem med. Jag vill bara ha så snabb och oseg som möjligt samtidigt som den inte kräver för mkt på datorn hela tin. Och ett viktigt krav är en bra "Top pages/fast dial/speed dial" och hittills har Firefox den sämsta såndär av alla tre.

Vadå dålig? Den är ju jättebra. Kanske är instickningsprogram iofs. Heter speed dial.

Postat

När man öppnar ny flik (samt startsidan) får man ett sånthär fönster

Speed-Dial_Google-Chrome.jpg

Ja fast man anpassar den till hur man själv vill ha den

Äta: ja

jaha... dendär använder jag typ aldrig, eftersom jag typ aldrig stänger ner browsern. alla nödvändiga flikar är öppna hela ti'n.

Postat

Är det claes som anses ha flest inlägg av alla på forumet?

Claes har 18487 inlägg.

pazo har 43000 xD

Det e fan sjukt ändå. 😄

Postat (redigerat)

Vadå dålig? Den är ju jättebra. Kanske är instickningsprogram iofs. Heter speed dial.

Jag sa inte den var dålig, den är bara sämst av de tre browsarna. Bäst är den i Chrome, toksnabb verkligen! Sen safaris Top Pages och sist FF för där segar den, om man nu inte kör Fast Dial istället som är snabbare, men inte lika snyggt och med mindre funktioner.

Redigerat av Pazo
Postat

jaha... dendär använder jag typ aldrig, eftersom jag typ aldrig stänger ner browsern. alla nödvändiga flikar är öppna hela ti'n.

Nödvändiga ja. Men för mig är det bara Längsta å Fejjan som är öppna jämt. Bloggarna skulle inte gå å ha öppna. Tom din dator skulle sega ner då 😛

Postat

Nödvändiga ja. Men för mig är det bara Längsta å Fejjan som är öppna jämt. Bloggarna skulle inte gå å ha öppna. Tom din dator skulle sega ner då 😛

hehe, kanske.

Postat

Det e fan sjukt ändå. 😄

Fast å andra sidan: har man varit medlem i 700 år och föddes med en koaxialkabel i munnen så är det inte så märkligt.

Och så måste jag....erhm... " 😉 " sådärja!

Postat

Fan, så får man inte sin Junilön förrän nästa månad, hade missuppfattat. Hej fattigdom. 😏

Postat

Fan, så får man inte sin Junilön förrän nästa månad, hade missuppfattat. Hej fattigdom. 😏

Men du pluggar i höst va? då lär du ju få sista lönen ungefär samtidigt som det där extra stora studiebidraget.

Postat

Men du pluggar i höst va? då lär du ju få sista lönen ungefär samtidigt som det där extra stora studiebidraget.

Jo, det e väl sant. Men hjälper mig ju fan inte nu. 😛

Men har aktier jag får sälja av så klarar mig allt.

Postat

Jo, det e väl sant. Men hjälper mig ju fan inte nu. 😛

Men har aktier jag får sälja av så klarar mig allt.

"fattigdom", jo jag tackar jag 😏

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.