Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej hej!

Idag har jag vid ett flertal tillfällen fått ett lustigt tryckande ljud/känsla i höger öra.

Det stannar nån minut max innan det blir helt normalt igen.

Ljudet/känslan är svårt att förklara men mitt bästa försök blir:

DRRRRRRRRR. Långt bort, men ändå mitt i örat. inte bara ett ljud men det känns som jag känner DRRet också.

Inte speciellt högt, heller inte ont.

Men obehagligt som fasen.

(nu kom det igen, typ 10 sek)

Bör jag vara orolig?

Nån som vet vad det kan vara?

Tackar!

Mvh // Dennis

Annons
Postat

Kan kanske vara någon påbörjan till en vaxpropp men det är väl ingen idé att sitta och gissa egentligen, mitt tips om det fortsätter är att ta kontakt med vårdcentralen 🙂

Postat

Taxi för lite tankar.

Ska prova att rensa lite o se om det blir bättre.

Kanske blir att köpa revaxör imorn då. (apoteket? det är väl en sån där pumpgrej man har nåt vatten i o kör med i örat va)

Jasså kan det vara så enkelt som att förkylningen bråkar(är alltid förkyld vinterhalvåret nämligen)

Hoppas det försvinner (är skapligt irriterande)

med lite otur får man väl ta sig till en vårdcentral

Natti natti // Dennis

Postat (redigerat)

Jasså kan det vara så enkelt som att förkylningen bråkar(är alltid förkyld vinterhalvåret nämligen)

Faktiskt, jag kan själv nästan bli halvdöv vid riktigt svåra förkylningar men då är jag samtidigt öronbarn utan dess like och har genomlidit mååånga öroninflammationer som liten knodd 😏

Edit: Stava!

Redigerat av Fredrix

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.