Jump to content
Annons

Ny Studio T-shirt?


Gubben i Kalmar

Recommended Posts

Vad tror ni om färg, font etc?

Svart eller mörkblå är ju alltid trevligt men vore det inte lite ball med kaffebrun? 🙂

Håller med hegobald om att det borde vara en "Studio Forum"-logga istället för bara "Studio" (fast det kanske var just det som avhandlades?)

Vänligen,

CHAE

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

[...] Men lite roliga frågor och påståenden är alltid fyndigt [...]

Ja! FSA var inne på det där med sitt "Vilket ljudkort ska jag använda?" En annan skön klassiker är ju även "Källa på det?"

Fast en långärmad med luva vore också nice.[...]

+1 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Chae: smart förslag med färgen kaffebrunt. Då syns ju inte alla fläckar som uppstår när man spiller kaffe sena nätter i studion ...

Har tyvärr inte tillgång till bilder på den gamla t-shirten idag, jobbar på distans, men det måste väl vara någon som har ett exemplar kvar i garderoben? Jag ska prata med Olsberg om hur den gamla t-shirten togs fram.

/Mats

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv sitter jag och väntar på att det ska komma ett sånt där bra deal "starta en prenumeration och köp ett par billiga hörlurar/mickrofon" erbjudande.

Mer erbjudande till folket. Är ingen prenumerant ännu så kom igen nu och locka mig med en bra deal 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gillar idén med en Studio T-shirt eftersom jag inte har någon!

Sen måste jag bara fråga: Vad är det för j*vla trams med att det skulle tryckas "Vilket ljudkort ska jag köpa?" osv? Jag tycker det är att se rakt ner på nybörjare (som är lika välkomna hit som alla andra).

Ett forum tycker iallafall jag är till för folk som har samma intresse och brinner för samma sak oavsett vilken nivå man är på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller varför inte forum.studio.se med kaffebruna comic sans- bokstäver på vit t-shirt. 😑

😄

Någon vart inne på en luvjacka/tröja innan också. En tockendäringa skulle jag inte vara ett dugg svår på 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...