Jump to content
Annons

House Producent Söks Stockholm!


PeymanLive

Recommended Posts

Tja mitt namn är peyman är singer songwriter söker en producent . för en ny låt som är klar som demo .

Det kommer bli en video till den låten .

Och demon låter bra som det gör nu , så det är inte jätte mycket jobb , bara lägga perfect sång och fixa lite hit och dit , men den bhöver mixas om . Jag bhöver nån som kan mixa bra .

för att få tryck på låten , Nån som kan ta låten till the next level . Darför det kommer bli en club låt .

Om du är intresserad så hör av dig .

Jag kan betala , men inte hur mycket som helst , är inte rik direkt 😛

Här är en låt som jag har gjort med video .

http://www.youtube.com/watch?v=6mhpggY8p1Q

jag har gjort allt själv , förutom filma mig själv i den videon 😛

videon tog 6 månader att göra :S

DU KAN KONTAKTA MIG PÅ

PEYMANCONTACT@GMAIL.COM

WWW.PEYMAN-LIVE.SE

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Helt klart hitvarning! och som du säger är det inte mycket att fixa med och jag tror det kan bli maffigt i slutänden med rätt person bakom spakarna.

Lite uttalsgrejer på några ställen tyckte jag rent spontant sänkte helheten rejält men du har säkert koll på vad som borde åtgärdas.

Din röst och sångstil passar väldigt bra till stämningen i låten även om jag kan tycka att autotunern skulle stängas av lite oftare..

nog för att det låter modernt, men jag tror att din röst är mer "egen" än att det måste fixas i den utsträckningen det görs nu.

Sorry, ville bara ge feedback på materialet

Önskar dig lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

Stör mig mest på att autotunen känns felrattad. Den ger inte det typiska populära autotunesoundet som alla kör, men det låter heller inte som att det rättar till några misstag i sången (det låter helt enkelt inte bra). Du verkar kunna skriva och framföra låtarna, men jag tror att en producent skulle få fram något mycket bättre om du kan ge honom råmaterialet.

Kul med en så ambitiös video.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...