Jump to content
Annons

Vilket gratis inspelningsprogram är enklast?


JMM

Recommended Posts

Ja just det, vilket gratis inspelningsprogram är enklast?

Jag är helt grön på detta område. Jag laddade ned Kristal men det verkar komplicerat (om det nu inte finns svensk manual?). Något förslag annars? Så enkelt som möjligt.

Tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja just det, vilket gratis inspelningsprogram är enklast?

Jag är helt grön på detta område. Jag laddade ned Kristal men det verkar komplicerat (om det nu inte finns svensk manual?). Något förslag annars? Så enkelt som möjligt.

Tack.

Det var länge sedan jag använde Kristal, men jag har för mig att det faktiskt var ett väldigt enkelt och lättanvänt program. Om du är ute efter att göra flerkanalsinspelningar är det nog bästa gratisalternativet. Är det inte flerkanalsinspelningar du vill göra är Audacity programmet du söker.

Nästan alla program har en viss inlärningskurva som man måste ta sig förbi, men det har man tillbaka tiofalt när man väl lärt sig programmet.

Reaper kan annars vara ett alternativ. Inte gratis, men väldigt billigt. Finns ingen svensk manual (vad jag vet), men en mycket bra sådan på engelska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...