Jump to content
Annons

Tja! Är ny på detta forum


k9 (oregistrerad)

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Tja! Mitt namn är Jan Lepola(-k9-). Jag har varit in och snokat på detta forum rätt så ofta och tycker att det har mycket att ge. Så nu har jag gått med. Hoppas kuna bidra med något i bland. Är i första hand gitarrist (och ordblind), i andra hand låtskrivare och i tredje hand " jludputte". Har stora funderingar på att dra igång en studio i Kopparberg (örebro län) som kommer att i första hand drivas idéelt. Har gort lite jobb med hip hop colektivet Solidsenders där jag lagt gitarr och tryckt på sådanadärna med vita och svarta knappar, ni vet?! Har även gort en fulllängdare med Johan Bodin (Mystrow) och Tommy Persson under namnet Fellow Diners som vi söker distrubition för. En konstig liten cd. Där Tommy spelat keyboard, gitarr och pappersmug m.m. Johan varit ljudtekniker producent och framförallt lagt rappen. Jag har lirat gitar, keyboard, cykelklocka, sprayburk, damsygare m.m. Johan ha den egenheten att han gör snygga och\eller skitiga beats av "VAD F¤%N" som hälst. Han har också styrt upp med en hel del gäst artirster (5st) som bidragit med allt i från rap och flöjt spel (t.ex Robert Walsinger) till remixar (t.ex Sophie Rimheden). Är igentligen en rocker men jobba gärna med vilken musik som hälst. Är det intresanta personer som vil prova en grej så är jag nästan alltid pepp. Tycker om att jobba med både fysiska och virituella effekter (sitter på cubase sx) och tycker att; "låter det rätt så är det rätt". :rolleyes: Det vart vist en liten uppsats detta......

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...