Jump to content
Annons

Länk till tidningens hemsida


Neko

Recommended Posts

Jag tycker minsann att ni skulle ha en länk till er hemsida från forumen för alla lata personer som inte orkar skriva in adressen i fönstret. (Forumen är ju min startsida.)

Studio Bilden/Ikonen/Loggan uppe till vänster är ju som gjord för ändamålet, samt att det inte kan ta många minuter att pilla till en sån grej.

MVH

Neko

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Så sant så sant. Jag använder alltid visa nya inlägg till uppe till höger. Visar ju alla nya inlägg sedan det senaste besöket på sidan. Bättre än portalen. Jag vill dock ha en länk inte desto mindre. Konstigt att jag inte hittat någon än (borde faktiskt finnas en!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Just det.. Den funktionen finns ju också. Brukar dock dra den när jag kommer hem från jobbet. Brukar vara en del nya inlägg då..

Men när man sitter så här på kvällen så är portalen optimal, i alla fall för mig 😠

Själv har jag lagt till både Studio's sida och forumet som "länk knappar" uppe brevid adress fältet i IE, men det är kanske inte alla som vill ha det så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...