Jump to content
Annons

Nu har jag trillat hit!


oblivian

Recommended Posts

Hej på er alla musik galningar!

Efter länge ha famlat omkring i mörkret så kom jag äntligen hit. Jag heter Henrik Olausson & kommer från småland. Äger en studio där jag sitter o försörjer mej på diverse demo band och mindre skiv produktioner sedan 5 år tillbaks. På fritiden gör jag det jag gillar mest, sitta med synthar och Reason. Där blir det väl mest lite åt Trance/Techno/Dance hållet med vissa Club influenser ibland. Om det är någon som vill veta mer om vad jag har för saker i studion eller bara rent allmänt så får ni gärna mejla eller fråga mej här på forumet jag hjälper gärna dom som behöver om jag kan, precis som jag hoppas få hjälp om jag behöver. Om det är någon som vill höra mina alster så går det oxå att ordna. Ska försöka hitta nåt bra ställe att lägga upp låtar på så man kan lägga länkar i forumet oxå. Har även lite vänner här på forumet, Scarved är min lille bror till att börja med sen är jag kompis med Addic59 & Bagge så om de inte går att få tag på mej går de alltid att prata med dom om det skulle vara något speciellt.

Tack för mej!

Ta en kopp kaffe, kick back and relax!

/henke

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Ta en kopp kaffe, kick back and relax!

/henke

En jolt å en snus e duger väl också?

btw, välkommen! 😉

Willkommen herein!!!

Joint?

Heroin?

Skärpning nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...